Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بختیاری در روز سوم و‌آخرین رده یازدهمین دوره مسابقات جام پدیده سازان،بعد از اینکه در دور اول در مسابقه با ارتفاع موانع ۱۴۵ سانتیمتر موانع را بدون خطا پشت سر گذاشت،در دور باراژ هم بدون خطا بود و تنها با چند دهم ثانیه مقام چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،یازدهمین دوره مسابقات پرش با اسب جام پدیده سازان که طی روزهای چهارشنبه ۲۲,پنجشنبه۲۳ و جمعه ۲۴ آذرماه ۱۳۹۶ در سالن سرپوشیده باشگاه سوارکاری بام در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار گردید با دو مقام دومی و چهارمی علیرضا بختیاری در رده سنی بزرگسالان این مسابقات دقایقی پیش بپایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بختیاری با اسب مِستر بلو بوی(Mr.Blue Boy) در روز اول مسابقات که ارتفاع موانع ۱۲۵ سانتیمتر درنظر گرفته شده بود،پس از سوارکاری از تهران در جایگاه دوم ایستاد.

 

این سوارکار شایسته و با تکنیک همدان که بیش از سه دهه بنام استان همدان در مسابقات پرش با اسب داخل و خارج کشور به رقابت میپردازد،در روز سوم و‌آخرین رده یازدهمین دوره مسابقات جام پدیده سازان،بعد از اینکه در دور اول در مسابقه با ارتفاع موانع ۱۴۵ سانتیمتر موانع را بدون خطا پشت سر گذاشت،در دور باراژ هم بدون خطا بود و تنها با چند دهم ثانیه مقام چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد.
علیرضا بختیاری با اسب روکو با زمان ۴۱.۹۷ چهارم شد،مقامهای اول تا سوم و مقام پنجم به سوارکاران تهران رسید.

 

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری