Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:50:28 GMT

حاصل 6 ماه تلاش کار کودکان را به نمایش می‌گذاریم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۰۰۴۱

حاصل 6 ماه تلاش کار کودکان را به نمایش می‌گذاریم

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قدس گفت: برای شب یلدا و دهه فجر برنامه های تدارک دیده شده است و نمایشگاهی در این مورد ایجاد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، زهرا نوری ، مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی قدس خبر از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و اهداف این کانون در سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کانون یعنی کتابخانه، کتاب، فیلم، تئاتر، عروسک، موسیقی و هرآن‌چه با آن از کودکی خود لذت بردیم و آموختیم و امروز وقتی به گذشته پشت سر نگاه می‌کنیم سرمایه‌ای سترگ و ارزشمند مقابل چشمان‌مان خودنمایی می‌کند و ما را به سوی مسیری رهنمون می‌سازد که به آن آینده می‌گوییم.

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قدس در ارتباط با شروع کار این مجموعه عنوان کرد: این کانون در سال 1372 تاسیس شد و در حوزه های کودک و نوجوان فعالیت دارد و این مجموعه دارای سالن مجزا کودک و نوجوان می باشد و همچنین کتاب ها برای رده های سنی مختلف تفکیک شده است.

وی افزود: در این کانون بیش از 40 فعالیت در قالب‌های مختلف انجام می‌شود اعم از قصه‌گویی، نمایش خلاق، کتاب خوانی،  بحث آزاد، کاردستی، نمایش فیلم، معرفی شخصیت‌ها، معرفی سرزمین‌ها، معرفی مشاغل، نمایش عروسکی، کارهای هنری، انیمیشن، کلاس های کار آفرینی، فروش کارهای دستی کودکان، کارگاههای شعر و داستان و همچنین چاپ کارهای آنها که اغلب در گروه سنی 6 تا 16 سال فعالیت می کنند.

نوری در ارتباط با برنامه‌های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قدس در مقابله با آسیب‌های فضای مجازی بیان داشت: برگزاری برنامه های آمورشی استفاده هدفمند از تکنولوژی و فضای مجازی با دعوت از مشاوران متخصص و روانشناسان کودکان و نوجوانان به سوی استفاده آگاهانه از فضای مجازی سوق داده می شوند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه کانون در آینده اشاره کرد و از مسوولان درخواست کرد: از مهم‌ترین برنامه‌ های این کانون این است که حاصل 6 ماه تلاش کار کودکان به را به معرض نمایش گذاشته و از مسوولان شهری دعوت به حضور میرسانیم تا با حضورشان از کودکان و نوجونان با استعداد شهر حمایت کنند.

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قدس در پایان تصریح کرد: برای شب یلدا و دهه فجر برنامه‌های تدارک دیده شده است و نمایشگاهی در این مورد ایجاد خواهد شد که مهم‌ترین برنامه‌های کانون در مناسبت‌های دهه فجر، هفنه ملی کودک و هفته کتابخوانی است.

 

.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری