Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:49:08 GMT

واکنش محیط زیست به کشف گوشت خرس در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۰۱۴۷

واکنش محیط زیست به کشف گوشت خرس در تهران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی طی روزهای گذشته مبنی بر کشف ۴۵۰ کیلوگرم گوشت خرس،گراز وحشی و الاغ از مغازه‌های جنوب تهران گفت: موضوع کشف گوشتهای آلوده و یک تخته پوست خرس مربوط به آبان ماه سال گذشته بوده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی طی روزهای گذشته مبنی بر کشف ۴۵۰ کیلوگرم گوشت خرس،گراز وحشی و الاغ از مغازه‌های جنوب تهران گفت: موضوع کشف گوشتهای آلوده و یک تخته پوست خرس مربوط به آبان ماه سال گذشته بوده است

زهره عبادتی با اعلام خبر اظهارکرد: در اوایل آبان ماه سال ۹۵ ، کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با همکاری اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نسبت به شناسایی و کشف و ضبط مقادیری گوشت مشکوک و یک مورد پوست خرس از محل توزیع گوشت قرمز در روستای عماد آور این شهرستان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همزمان با این کشفیات فرد مجرم، بازداشت و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد،گفت: پوست خرس ضبط شده نیز به یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تحویل داده و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص این خبر از طریق سایت اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران انجام شد.

عبادتی تصریح کرد: در سال گذشته بر اساس بررسی و تایید اداره دامپزشکی شهرستان ری، گوشت‌های شناسایی شده تنها متعلق به تعداد پنج راس گراز وحشی بود و طی پیگیری‌های امروز از مبادی مربوطه بخصوص اداره دامپزشکی هیچگونه مورد مشابهی برای ایام گذشته گزارش نشده و لذا اخبار منتشر شده در تاریخ 24 آذرماه در فضای مجازی و سایت های خبری با محتوای کشف گوشت خرس و الاغ در مغازه های جنوب تهران صحت ندارد.

بر اساس اعلام سایت اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران (سامات) در آبان ماه سال گذشته خبر مربوط به کشف گوشتهای آلوده و یک تخته پوست خرس در حوزه شهرستان ری با عنوان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری: کشف یک تخته پوست خرس در انبار گوشت های آلوده در سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران منتشر شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست چادگان گفت: صید ماهی در دریاچه زاینده‌رود از یکم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


مجتبی حاجتی افزود: از شهروندان انتظار داریم به منظور حفظ ذخایر آبزیان و جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی، از هر گونه فعالیت صید و صیادی خودداری کنند.


او گفت:  با توجه به تقارن ایام پیش رو با فصل تکثیر و تخم‌ریزی ماهیان در دریاچه سد زاینده‌رود، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، کلیه ادوات صید جمع‌آوری و متخلفان به منظور اعمال قانون و صدور رأی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان بیان کرد: از مردم انتطار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن ۰۳۱۵۷۷۲۳۱۹۹ به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود