Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد کرمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: با تغییر در برنامه های تیم ملی هندبال کشورمان تغییری در زمان برگزاری دوباره مسابقات لیگ برتر صورت نگرفت و قرار است تا پس از بازگشت تیم ملی هندبال کشورمان به ایران ، مسابقات لیگ برتر دوباره از 19 بهمن آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان درباره حامیان مالی این مسابقات و پخش تلوزیونی آن بیان کرد: متاسفانه هنوز نتوانستیم حامیان خوبی برای لیگ و این مسابقات داشته باشیم اما مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا با رایزنی های خود شرایط پخش مسابقات لیگ برتر و حضور حامیان مالی قدرتمند تر را فراهم کنند.

او در ادامه و درباره میزبان سهمیه ایران در مسابقات سال آینده جام باشگاه های آسیا گفت: ما همواره 2 سهمیه برای حضور در این مسابقات داشتیم اما متاسفانه در این دوره تیم های دوم و سوم نتوانستند راهی این مسابقات شوند و ما تنها با یک نماینده در مسابقات جام باشگاه های آسیا حاضر شدیم.اما همچنان همان دو سهمیه را داریم.

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان درباره وضعیت لیگ های دسته پائین تر کشور عنوان کرد: رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور به صورت رفت و برگشت و رقابت های لیگ دسته دوم و سوم کشور هم به صورت منطقه ای برگزار می شود.

او افزود: هم اکنون رقابت های لیگ دسته اول کشور وارد هفته پنجم خود شده و رقابت های لیگ دسته سوم هم از ابتدای اسفند برگزار می شود.

کرمی در پاسخ به این سوال که چرا از تعداد تیم های لیگ دسته اول کم نشد تا به تیم های لیگ برتر اضافه شود، گفت: تیم ها در رقابت های لیگ دسته اول تنها4 بازی رفت و برگشت دارند و رقابت هایشان به صورت منطقه ای است اما در لیگ برتر تیم ها باید در 14 دیدار رفت و برگشت به میدان بروند و هزینه بیشتری را برای تیم ها خواهد داشت. به همین دلیل برخی از باشگاه ها حاضر به تیم داری در لیگ برتر نیستند.

انتهای پیام /

اظهارات مراد کرمی درباره لیگ های هندبال کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد