Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@09:02:35 GMT

احتمال تعطیل شدن پاساژ علاالدین

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۰۴۸۱

معاون ایمنی و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به نقض برخی مسائل ایمنی در پاساژ علاء الدین از پلمب این پاساژ در صورت عدم توجه به اخطارهای آتش نشانی خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، محمود قدیری با اشاره به اینکه پاساژ علاء الدین سابقه 2 آتش سوزی جدی را داشته است، گفت: بعد از این آتش سوزی ها تمهیدات ایمنی و تجهیزات خاموش کننده و همچنین پله فرار مناسب در ضلع شرقی این پاساژ ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مسایل ایمنی باید به صورت پیوسته لحاظ و رعایت شود، افزود: واحدهای تجاری برای حفظ گواهی صادر شده، باید موارد ایمنی را به صورت منظم رعایت کنند، این در حالی است که این واحدها در این پاساژ با جلو آوردن پیشخوان ها، مسیر تردد راهروها را محدود کرده و اجناس قابل اشتعال را نیز در این مسیر قرار داده اند. این در حالی است که پاساژ علاء الدین برخی از مسایل ایمنی را نادیده گرفته است که باید برای حفظ گواهی ایمنی موارد ذکر شده را اصلاح کند.   معاون ایمنی و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: در بازدیدی که از این پاساژ صورت گرفته است، در هر طبقه بیش از 50 واحد تجاری با جلو آوردن پیشخوان ها مسیر فرار مراجعه کنندگان را اشغال کرده اند که مقرر شد اخطاری در این مورد صادر شود.    قدیری با بیان اینکه کسبه پاساژ علاء الدین برای افزایش مساحت ملک تجاری خود جان مردم را به خطر می اندازند، یادآور شد: سازمان آتش نشانی بر رعایت نکات ایمنی نظارت دارد و در صورت امکان، تلاش می شود تا با همکاری موارد ایمنی لحاظ شود.    وی در خصوص اینکه ما از پلمب اماکن تجاری خوشحال نمی شویم، خاطر نشان کرد: اما اگر به اخطارها توجه نشود، به صورت جدی در این زمینه برخورد خواهد شد.     منبع: رجا برچسب هاپاساژعلاالدینعلاء الدینواحد تجاریمحمود قدیریقدیری مطالب مرتبط بیماری فجیع پاساژ «علاءالدین» را چه کسی درمان میکند؟
پایان مهلت یک ماهه به قالیباف/قلع و قمع علاء الدین/رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و تایید دیوان عدالت اداری
تصاویر/تخریب اضافه بنای پاساژعلاءالدین

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت رضا(ع)

فیلم| حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت رضا(ع)

دیگر خبرها

  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • فیلم| حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار