Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@23:33:02 GMT

شناسایی درآمد خانوارها بر اساس «کدملی»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۰۵۸۲

شناسایی درآمد خانوارها بر اساس «کدملی»

بنابر اظهارات معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی که «کدملی» ظرفیتی برای شناسایی درآمدهای خانوار و تعریف نظام مالیاتی است، از آمادگی برای شناسایی این درآمدها بر اساس کدملی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: بنابر اظهارات معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حالی که «کدملی» ظرفیتی برای شناسایی درآمد‌های خانوار و تعریف نظام مالیاتی است، از آمادگی برای شناسایی این درآمد‌ها بر اساس کدملی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر احمد میدری در دومین کنفرانس اقتصاد ایران گفت: خوشبختانه ایران کشوری است که کد ملی را در تمام سازمان‌ها به رسمیت می‌شناسد و با توجه به این ظرفیت آمادگی داریم که درآمد خانوار‌ها را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: ایران اطلاعات دقیقی از وضعیت خانوار‌ها دارد؛ کد ملی در بانکها، فرودگاه‌ها و سایر سازمان‌ها از افراد اخذ می‌شود، در نتیجه می‌توانیم از این ظرفیت در نظام مالیاتی نیز استفاده کنیم.

وی بیان کرد:در زمینه یارانه‌ها و به ویژه یارانه انرژی همیشه یک طرف واقعیت را بیان کردیم که فقرا کمتر از یارانه‌های انرژی استفاده می‌کنند، اما این را نگفتیم که سهم هزینه‌های انرژی در دهک اول و دوم بیش از ١٦.٥ درصد است، این در حالی است که در دهک‌های بالا این سهم حدود ٨ درصد است.

او افزود: اصلاح قیمتی و تصمیم درباره یارانه‌های انرژی در این بخش باید به گونه‌ای باشد که دچار خطای سیاستی نشویم و فقرا متضرر نشوند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند