Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ رویکرد مهم این گروه را عقد قرارداد برای طراحی و تولید پلتفرم اختصاصی عنوان کرد و گفت: اجرای این قرارداد مستلزم تامین مالی بیش از هزار میلیارد تومان است که نیازمند حمایت قانونگذاران هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش ایکوپرس، مهندس یکه زارع در مراسم راه اندازی خط تولید دناپلاس توربوشارژ و 207 صندوقدار اتوماتیک صنعت خودرو را لکوموتیو صنعت کشور خواند و گفت: تولید امسال خودروسازی یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو است که در صورت واردات این تعداد 15 میلیارد دلار ارز از کشور خارج می شد که خودروسازی کشور با صرف یک و نیم میلیارد دلار این تعداد را تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 
وی از مذاکره با شرکت پژو برای استفاده از توان قطعه سازان ایرانی برای تولید در سایت الجزایر پژو خبر داد و گفت: قطعه سازان توانمند ایرانی می توانند با سرمایه گذاری در الجزایر، قطعات پژو را در این کشور تولید و تامین کنند.
 
مهندس یکه زارع ضمن تشریح مشارکت های بین المللی ایران خودرو در دوران دولت تدبیر و امید گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، با تکیه بر توان داخلی و نیروی کار جوانان کشور، تولید در ایران خودرو را به سمت تولید ایرانی و برند ایرانی هدایت می کنیم.
 
وی تصریح کرد: ساخت د اخل 70 درصد از قطعات و صادرات 30 درصدی محصولات مشترک، خط قرمز مشارکت های ایران خودرو با طرف های خارجی است.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو انتقال دانش و فن آوری تولید را از دیگر موارد قراردادهای بین المللی ایران خودرو عنوان کرد و گفت: بازار بزرگ ایران را بدون آورده جدید از دست نخواهیم داد.
 
وی تصریح کرد: نگاه ویژه به صنعت خودرو و قطعه سازی موجب توسعه و پیشرفت آن می شود و در آینده نتایج آن نصیب اقتصاد ایران خواهد شد.  
 
مهندس یکه زارع اظهار کرد: ایران خودرو خود را در قبال مشتری مسئول و متعهد می داند تا خودرو را با تکنولوژی روز تولید کرده و با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهد.
 
وی با بیان این که قطعه سازی کشور در معرض فرسودگی قرار دارد، این صنعت را اشتغالزا خواند و ضمن ضروری دانستن سرمایه گذاری جدید برای نوسازی خطوط قطعه سازان خاطرنشان کرد: 80 درصد از کیفیت خودرو مربوط به قطعات به کار رفته در آن است که در 4 سال اخیر جهش کیفی قابل ملاحظه ای در این بخش داشته ایم.
 
یکه زارع در ادامه خواستار توجه و حمایت از خروج خودروهای فرسوده شد و گفت: در سال گذشته با حمایت های وزیر صنعت، معدن و تجارت 50 هزار دستگاه تاکسی را از شبکه حمل و نقل خارج کردیم که ادامه این روند و خروج تعداد 57 هزار دستگاه نیازمند توجه و حمایت ویژه و تخصیص بودجه مناسب از سوی مجلس شورای اسلامی است.
 
وی از طرح موضوع واردات خودروهای تجاری به جای سرمایه گذاری برای خروج فرسوده ها انتقاد کرد و گفت: باید بستر حمایت از قوای محرکه خودروهای تجاری در کشور فراهم شود.
 
گفتنی است دو محصول جدید ایران خودرو، دناپلاس توربوشارژ و 207 صندوقدار اتوماتیک با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع مجلس و جمعی از نمایندگان و مدیران ارشد صنعت کشور به بهره برداری رسید.
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی گفت: ظرفیت اسمی تولید مرغ اجداد در کشور تولید حدود یک میلیون و صد هزار قطعه در سال است و گیلان با تولید ۳۰۵ هزار قطعه مرغ اجداد در سال و اختصاص ۲۸ درصد از تولید این مرغ در بازار، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: مرغ اجداد صفات زیستی ویژه و خلوص ژنتیکی بالایی دارد و به عنوان مبنا برای اصلاح و تولید نژاد‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای افزایش تولید مرغ اجداد در استان گفت: تسهیل در مقررات برای صدور مجوز‌ها، پیگیری فرآیند تولید در واحد‌های تولیدی مرغ اجداد گوشتی در استان، پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها برای توسعه و رونق تولید مرغ اجداد و تشویق متقاضیان واحد‌های مادر گوشتی برای جوجه ریزی مرغ اجداد گوشتی در این واحد‌ها به صورت تک دوره‌ای از جمله برنامه‌های این سازمان برای تقویت، پرورش و تولید مرغ اجداد در گیلان است.

دیگر خبرها

  • ماهانه حداکثر ۲۳۰ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد