Web Analytics Made Easy - Statcounter


بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای خواستار برخورد با اهانت‌کنندگان به ساحت انقلاب و روحانیت در این دانشگاه شدند.

به گزارش گروه دانشگاه امتداد نیوز،بسیج دانشجویی دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیانیه‌ای درباره اتفاقات اخیر این دانشگاه صادر کرد و خواستار برخورد با اهانت‌کنندگان به ساحت انقلاب اسلامی و روحانیت در این دانشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر، مراسمی به بهانه روز دانشجو توسط تشکل به اصطلاح اسلامی برگزار گردید که نه در شأن دانشگاه بود و نه در شأن دانشجو و تماماً دهان‌کجی برخی منورالفکران به امت حزب الله ایران اسلامی و آرمان‌ها و اعتقاداتشان بوده است. دانشگاهی که امام راحل و بزرگوارمان، از آن به کارخانه انسان‌سازی یاد می‌کند را عده‌ای محیط لجن پراکنی‌های خود قرار داده و با توهین به شخص عظمای ولایت و حمایت از سران‌فتنه و همچنین توهین به روحانیت و حوزه‌های علمیه سعی بر نابودی و به اضمحلال کشاندن آن را دارند.

این بیانیه می‌افزاید: حمایت نابخردانه مسئولین پردیس در برگزاری چنین مراسمی که به هر طریقی، علیرغم مخالفت‌های دیگران، در برپایی آن کوشا بودند، نشان از نیت‌های شومی دارد و آن هم تبدیل کردن پردیس کشاورزی و منابع طبیعی به حیاط خلوت ضد انقلاب و برخی جریان‌های سیاسی خاص است که البته به فضل‌الهی سال‌هاست دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی سد آن شده‌اند و هرگز چنین اجازه‌ای به آنها نخواهند داد، که البته نبود حراستی کارآمد، مزید بر این علت است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مسئولین به ظاهر زیرک در نوشته‌ای نادرست در سایت منتسب به پردیس، در حرکتی فرار رو به جلو، این مراسم پر از توهین به انقلاب و انقلابیون را زیر چتر انقلاب معرفی کرده‌اند و با برابر دانستن آن با برنامه بسیج دانشجویی، آن را مصداق گرامیداشت روز استکبارستیزی دانسته‌اند.دهان کجی‌هایی که امروز شاهد آن هستیم به دلیل عدم برخورد با موارد گذشته تشکل‌های به اصطلاح اسلامی است که با نصب عکس و پوستر سران ملعون فتنه، آزادانه به نشر افکار پلید خود پرداختند.

در پایان این بیانیه با اشاره به نقش مسئولان دانشگاه تهران در این زمنیه آمده است: بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ضمن همدردی با امت حزب الله غمگین از چنین حوادثی، اعلام می‌دارد اگر مسئولین، در اسرع وقت با خاطیان برخورد ننمایند، این تشکل انقلابی، آتش به اختیار عمل کرده و عواقب هرگونه اتفاقی با مسئولین دانشگاه تهران است.

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان

مهدی محمدی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

منبع: ایسنا

tags # وام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد