Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی از صاحبان سرشناس سی ان جی در اردبیل به خاطر سوء استفاده ۶۰ میلیارد ریالی از کارکرد سی ان جی دستگیر و پس از محرز شدن اتهام روانه زندان شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی از صاحبان سرشناس سی ان جی در اردبیل به خاطر سوء استفاده ۶۰ میلیارد ریالی از کارکرد سی ان جی دستگیر و پس از محرز شدن اتهام روانه زندان Prison شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد سرشناس با دستکاری تجهیزات نسبت به پائین نشان دادن کارکرد ۶۰ میلیارد ریال سوء استفاده کرده بود که با ورود مستقیم دادستانی به عنوان مدعی العموم و همکاری شرکت گاز استان فرد تحت تعقیب قرارگرفته با بررسی پرونده و اثبات اتهام روانه زندان شد.

عتباتی گفت: این فرد متخلف به حبس و برگرداندن بیت المال محکوم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: در برخی مراکز CNG نیز مشابه این مورد گزارش شده که با ورود دادستانی و بررسی فنی و کارشناسی دست چپاولگران بیت المال از حقوق مردم کوتاه و مجرمین به مجازات خواهند رسید.

وی با تاکید براینکه دادستانی مصمم است در تمامی حوزه‌هایی که سوء استفاده کنندگان قصد چپاول بیت المال را دارند ورود کرده و از حقوق عامه مردم دفاع خواهد کرد نسبت به متولیان و مسولان مربوطه که هراز گاهی از تخلف به وقوع پیوسته چشم پوشی کرده اند هشدار داد و تاکید کرد که مراقب رفتار‌ها و اقدامات زیرمجموعه خود باشند وگرنه قانون Law به سراغ آن‌ها نیز خواهد رفت و در این خصوص اغماض نخواهد کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد

دریافت 11 MB کد خبر 6094130

دیگر خبرها

  • قیمت شاهین از ۸۰۰ میلیون تومان گذشت
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند