Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به بروز ناهنجاری‌ها و شكستن قداست سومین حرم اهل بیت(ع) در جشن‌های حاشیه‌داری كه اخیراً‌ در شیراز اجرا شده است، گفت: اینكه هر روز عده‌ای به بهانه‌ای چنین اقدامات هنجارشكنی را انجام می‌دهند به این دلیل است كه می‌خواهند حرم سوم را از این عنوان خارج كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اینان تلاششان بر این است تا به بهانه‌های مختلف این جشن‌ها، حرم سوم را تحت الشعاع قرار دهند و این زشت‌ترین و كثیف‌‌ترین هدفی است كه متأسفانه دنبال می‌كنند.

هر فرد با غیرتی از این جشن‌های هنجارشكن خجالت می‌كشد
آیت‌الله ایمانی اظهار كرد: این افراد بهانه‌های مختلفی دارند و حتی در سایت‌ها نیز مسائل خاصی را در این رابطه مطرح می‌كنند اما مسئله این است كه هر فردی با غیرتی كه به این جشنواره‌های حاشیه‌دار و هنجارشكن نگاه كند، خجالت می‌كشد.

قوم عشاير، از اصيل‌ترين قشر جامعه هستند
امام جمعه شیراز با انتقاد از سوءاستفاده از قوم عشایر در این جشنواره‌های هنجارشكن گفت: قوم عشایر، از اصیل‌ترین قشر جامعه ما هستند اما این افراد تلاش می‌كنند تا آنان را به شكل مبتذل دربیاورند البته لازم به یادآوری است كه كار انجام گرفته مربوط به عشایر نبوده و كار عشایری هم نبوده است و این اجرای هوای نفس عده‌ای از مسئولان و گردانندگان نمایشگاه بوده است وگرنه اگر شما از آن‌ها می‌پرسیدید كه كدامشان از عشایر هستند، معلوم می‌شد كه كدامشان عشایر هستند، مخصوصا آن اواخر آن مجموعه‌هایی كه این كار را ادامه دادند و این‌ها نشان دهنده این است كه این افراد به دنبال بهانه هستند.

همگان از ناهنجاری‌های نمایشگاه گردشگری منزجر شدند
وی با یادآوری اینكه در جشن پایتخت جوانان جهان اسلام نیز عده‌ای به نام عشایر آوردند و این كارها را انجام دادند تا نام عشایر را زیر سئوال ببرند، افزود: این كاری كه انجام گرفت كاری بود كه همه از آن متنفر و منزجر و حتی صاحب عزا شدند و امیدوارم كه مقداری این‌ها سر عقل بیایند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • ببینید | تصاویری از سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد