Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:19:17 GMT

تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه کار استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۱۴۵۴

تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه کار استان تهران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از آغاز ثبت نام در «بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه) استان تهران» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حاتم شاکرمی گفت: ثبت نام جهت رقابت در «بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه)استان» از امروز ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۶ آغاز شد و تا ۲۵ دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران هدف از این جشنواره را شناسایی و تشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع، و مبتکر عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار، این اداره کل همچون سنوات گذشته با برگزاری مراسمی با شکوه از منتخبین بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران، تجلیل می‌کند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جشنواره مذکور و مشخص شدن نتایج نفرات برتر آن در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، آنها به جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح ملی معرفی خواهند شد.

علاقمندان شرکت در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه)استان تهران می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره به سایت http://emtenan.mcls.gov.ir  مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور ظهر پنجشنبه در نشست استاندار با شرکت‌های دانش بنیان استان گفت: پیش بینی می‌شود شمار محصولات دانشمندان در سال جاری ۱۵۰۰ کالا افزایش شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۵۶ قلم کالای دانش بنیان در استان تولید شد، گفت: پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به ۱۵۰۰ فقره برسد.

نخبگان زنجیره توسعه مازندران هستند

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه معیار ارزیابی مدیران و ارزیابی آنان استفاده از رفیت‌های نخبگان و دانش بنیانی است، گفت نخبگان زنجیره توسعه مازندران به شمار می‌روند.

یوسف نوری در جلسه با جامعه نخبگان ا بیان اینکه امروز اسیر مدیریت‌های فرسایشی هستیم تصریح کرد دستگاه‌های اجرایی باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند.

وی با عنوان اینکه دانش پژوهان جوان و نخبگان باید مورد حمایت قرار گیرند تصریح کرده نخبگان محرک جامعه برای رسیدن به خودکفایی و قله دانایی است.

در این نشست فعالان شرکت‌های دانش بنیان در استان به بیان مسائل و انتظارات فراروی پرداختند.

کد خبر 6088520

دیگر خبرها

  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو