Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه این استان در سال جاری خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین فلاح نژاد اظهار کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه  استان که امسال از سوی وزارت متبوع به عنوان جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید نامگذاری  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این جشنواره در راستای  تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید و به منظور شناسایی و معرفی  تلاشگران  عرصه های مختلف  تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی به شکل سالیانه برگزار می شود. 

فلاح نژاد ادامه داد: تمامی فعالان عرصه کار و تلاش البرز اعم از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه  مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای تولیدی و اقتصادی استان می توانند به منظور  شرکت در این جشنواره از امروز ۲۵ آذرماه  به مدت یک ماه در سامانه  الکترونیکی  جشنواره به آدرس  emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه ارایه کلیه مدارک خواسته شده در سامانه ثبت نام توسط ثبت نام کنندگان الزامی است افزود: کلیه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز می باشد و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

وی در پایان بیان  کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان  توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد ودر مراسمی با حضور مسئولین استانی و کشوری  تجلیل می شوند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه جودکی مطرح کرد: از سال ۲۰۰۱ تاکنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت، پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام باکیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آنها بومی است، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به منظور حفظ دستاورد بزرگ ریشه کنی این بیماری و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس فلج اطفال انجام می‌شود.

به گفته جودکی، امسال نیز این عملیات در دو مرحله ۲ تا اردیبهشت و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد انجام و ایمن سازی تکمیلی کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در کلونی‌ها و محل تجمع عمده مهاجران مستقر هستند و همه نقاطی که پوشش واکسیناسیون کمتر از حداقل انتظار را دارند، اجرا می‌شود.

کد خبر 6085415

دیگر خبرها

  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم