Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه این دانشگاه اکنون ۷۳ میلیارد تومان از بیمه سلامت طلب دارد، گفت: علاوه بر این از تامین اجتماعی و سایر بیمه ها نیز طلب داریم که هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، دکتر کاظم قائمی امروز(25 آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به طلب این دانشگاه از سازمان های بیمه گر، گفت: این بدهی ها پرداخت های پزشکان را چند ماهی عقب انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پشتوانه قوی بیمه سلامت خواهد بود، افزود: به مدیر کل جدید توصیه می کنم که به بزرگان و پیشکسوتان استان فارغ از گرایشات سیاسی و مسائل مذهبی احترام بگذارد، چراکه این موضوع به انسان شخصیت می دهد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه مشکل اصلی ما در خراسان جنوبی جذب نیروی متخصص است که بدلیل نبود مشوق و امتیاز ویژه نمی آیند، اظهارداشت: باید با تعامل سازنده با بیمه سلامت، بخش خصوصی را وارد استان کنیم.

 

قائمی با بیان اینکه برای خوب کار کردن باید ریسک پذیر باشید، گفت: قانون مداری که در استان وجود دارد، جلوی پیشرفت را گرفته لذا دید یک مدیرکل باید ورای قانون باشد.

 

وی با بیان اینکه در حکومت اسلامی مدیریت یک توفیق الهی و ارزش است، ادامه داد: این پست و مقام به شرطی ارزش دارد که تنها برای خدمت به مردم نه حفظ جایگاه باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه این دانشگاه اکنون 73 میلیارد تومان از بیمه سلامت طلب دارد، گفت: علاوه بر این از تامین اجتماعی و سایر بیمه ها نیز طلب داریم که هنوز پرداخت نشده است.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد