Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@22:27:31 GMT

بلندترین لباس عروسی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۲۰۸۹

بلندترین لباس عروسی

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، بلندترین دنباله لباس عروس دنیا به اندازه ای است که می تواند قله اورست را بپوشاند! این لباس در یکی از شهرهای فرانسه دوخته شده و بیش از هشت هزار متر پارچه برای آن استفاده شده است.

یک شرکت فرانسوی با کمک 15 نفر طی دو ماه، این لباس را دوخته است. بعد از پایان نمایش لباس عروس و ثبت رکورد آن، این شرکت دنباله لباس را در اندازه های مختلف برش زد و آن ها را به نفع یک خیریه فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خراسان

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنباله‌روی از الگو‌های حکمرانی غربی نتیجه فاصله‌گیری از قرآن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با جریان‌های منحرف فرهنگی، نسبی‌گرایی و دنیای شیطان‌صفت، قرآن است و باید بازگشت معرفتی و محتوایی به قرآن داشته باشیم، افزود: در این زمینه باید الگو‌های حکمرانی را از قرآن استخراج کنیم. هر چه از قرآن فاصله بگیریم طبیعتا به دنبال الگو‌های حکمرانی غرب‌زده می‌رویم، اما اگر با قرآن انس بیشتری بگیریم حکمرانی ما قرآنی‌تر می‌شود.

خسروپناه درباره اینکه چگونه می‌توان از قرآن و آموزه‌های آن در سیاست‌ها، برنامه‌ها و الگو‌های حکمرانی اسلامی استفاده کرد، گفت: قرآن راه‌هایی را در این رابطه پیشنهاد می‌دهد که یکی از آنها حکمرانی دینی ولایی و مردمی است. در این زمینه از سوره نساء، مائده و توبه می‌توان استفاده کرد. مخصوصا سوره مائده که هم اشاره به ولایت ایجابی؛ «إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ» و هم اشاره به ولایت سلبی؛ «لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ» دارد. این الگو به صورت کاملا واضح در قرآن بیان شده است.

وی افزود: قوانین، قواعد و اهداف حکمرانی و بهره‌برداری از سیره پیامبران و اقوامی که در گذشته دچار انحراف شده‌اند، در دسترس است و ما می‌توانیم از آموزه‌های قرآن الگو بگیریم. این الگوبرداری از قرآن نه تنها در مبانی حکمرانی است بلکه بنیان‌های معرفتی، هستی‌شناختی و معرفت‌شناختی حکمرانی و علاوه بر آن نحوه سیاستگذاری، تنظیم‌گری و تقنین را نیز شامل می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این به معنای آن نیست که ما از عقل و تجربه استفاده نمی‌کنیم. قرآن‌بسندگی و نفی عقل و تجربه غلط است، چون خود قرآن ما را به تعقل، تفکر و تجربه کردن دعوت کرده است، اما هر چه ما از قرآن فاصله بگیریم طبیعتا به دنبال الگو‌های حکمرانی غرب‌زده می‌رویم، اما اگر با قرآن انس بیشتری بگیریم الگوی حکمرانی را از قرآن استخراج می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تصاویری دیدنی از بلندترین آسانسور جهان (فیلم)
  • ببینید | تصاویری دیدنی از بلندترین آسانسور جهان
  • چرا خورشیدگرفتگی در روز ۲۰ فروردین امسال مهم است؟
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • تصویر روز ناسا: دم یونی دنباله‌دار Pons-Brooks
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)
  • (ویدئو) آبشار تارم در نیریز؛ بلندترین آبشار خاورمیانه زنده شد
  • دنباله‌روی از الگو‌های حکمرانی غربی نتیجه فاصله‌گیری از قرآن است
  • هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور