Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:35:41 GMT

مجید سعیدی جلوی دوربین رنج پنهان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۲۳۵۵

مجید سعیدی جلوی دوربین رنج پنهان می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال «رنج پنهان» به‌ تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی بیژن میرباقری از مهرماه کار تصویربرداری خود را در تهران آغاز کرد است.

سریال «رنج پنهان» که به گفته سازندگانش قرار است در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در ایام دهه فجر سال جاری آماده شود.

قطب‌الدین صادقی، کاوه خداشناس، بهنام تشکر، اتابک نادری، فرشید زارعی‌فرد، سمیرا حسینی، آزاده سدیری، نسرین نکیسا و رویا اسکندانی از جمله بازیگرانی هستند که مقابل دوربین رفته‌اند و قرار است مجید سعیدی نیز در چند روز آینده مقابل دوربین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلاصه داستان سریال «رنج پنهان» آماده است: «در سال ۵۳ مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمی‌آشوبد. بحران آن سال‌ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده‌ای می‌کند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. در نهایت کار به جایی می‌رسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند.»

عوامل این سریال عبارتند از: رضا جودی (تهیه‌کننده)، بیژن میرباقری (کارگردان)، بهرام جلالی (مدیر تولید)، حسین فیض‌آبادی (جانشین تولید)، حسین تراب‌نژاد و مهدی حمزه (فیلمنامه ـ بر اساس طرحی از حمیدرضا سبحانی‌نژاد)، سید علی هاشمی (دستیار یک و برنامه‌ریز)، ناصر محمودکلایه (مدیر تصویربرداری)، ناصر بیگ زاده (تصویربردار)، بهزاد جعفری (طراح صحنه)، بهنام جعفری (دستیار طراح صحنه)، مرجان گلزار (طراح لباس)، احسان روناسی و شیوا پاک‌نیت (طراحان گریم)، فرخ فدایی (صدابردار)، آریا اردستانی (تدوین) و یوسف آقایی (مدیر تدارکات).

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)