Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی انصاری معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به مستندنگاری و تهیه کتاب از آثار نمایشی استان با موضوع دفاع مقدس گفت: بخشی از این دانشنامه را آثار نمایشی ازجمله تئاتر اجرا شده یا فیلم‌نامه با موضوع دفاع مقدس تشکیل می‌دهد که تحت عنوان یک طرح جدا پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش‌های برگزیده  طرح مستند نگاری و تهیه کتاب از آثار نمایشی در دانشنامه دفاع مقدس فارس استفاده می‌شود، افزود: براساس فراخوانی که اعلام شده هنرمندان استان فارس می‌توانند آثار نمایشی یا فیلم‌نامه‌ای خود را برای تکمیل این طرح به بنیاد حفظ آثار یا انجمن نمایش استان فارس ارسال کنند.

انصاری با اشاره به اینکه این آثار به صورت کتاب نیز منتشر می‌شود، تصریح کرد: بازه زمانی در نظر گرفته شده، آثاری است که در ۲۰ سال گذشته با موضوع دفاع مقدس در استان فارس تهیه شده است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد:این کار علاوه بر اینکه در راستای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس استان فارس است، برای تکمیل مجموعه کار‌های هنری دفاع مقدس که در سطح کشوری انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: زمانی برای ارسال آثار مشخص نشده است، و انتظار می‌رود هنرمندان استان فارس آثار خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال کنند تا کار تدوین کتاب زودتر آغاز شود.
انتهای پیام/ت

مستند نگاری آثار نمایشی در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر