Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ شبکه تلويزيوني العالم گزارش داد: اسماعيل رضوان يکي از رهبران حماس در مراسم تشييع شهيد ابراهيم ابو ثريا در غزه گفت اين شهيد حجت را بر ما تمام کرد. او که روي ويلچر در دفاع از قدس حاضر شده بود حجت را بر کساني که سکوت کرده‌اند تمام کرد.

وي افزود: جنايات رژيم صهيونيستي با همه ارزش‌ها و اصول در تضاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز زيباترين تابلوهاي ايثار و فداکاري ملت فلسطين در حال ترسيم است. ملت فلسطين مردمي هستند که با خدا و پيامبرش براي حمايت از قدس و نخستين قبله مسلمانان بيعت کرده‌اند. ما تا زماني که رئيس جمهور آمريکا از تصميم خود عقب‌نشيني نکند به قيام خود ادامه مي‌دهيم. شهيد ابراهيم ثريا نشان داد که ما هيچ گاه ساکت نمي‌شويم و در مسير مقاومت و به سوي قدس در حرکت خواهيم بود، حتي اگر هزاران شهيد و مجروح بدهيم. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر سه شنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان که با موضوع بررسی آخرین وضعیت ساماندهی آسیب دیدگان شهرک امام زاده (ع) ضمن قدرانی از تمامی مدیران که با همدلی پای کار بودند اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی به مردم آسیب دیده شهرک امام زاده ابراهیم (ع) استفاده شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه از همان لحظه اول حادثه آتش سوزی تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) مستقر شد، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌ها ساماندهی و اسکان افراد آسیب دیده انجام شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی مدیران شهرستان گفت: ادارات برق و آب شهرستان در اولین فرصت مشکلات برق معابر و آب شهروندان که با آتش سوزی از بین رفته بود را برطرف کردند.

نقدی در ادامه با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات آسیب دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم گفت: خوشبختانه با حضور استاندار گیلان و معاونان بنیاد مسکن کشور شرایط برای تخصیص اعتبارات و اعطای تسهیلات برای این افراد فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد نقشه برداری تمامی پلاک‌های که در آتش سوزی از بین رفته است انجام شده است، بیان کرد: به زودی آوار برداری توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

نقدی افزود: در راستای تسهیل و ارائه خدمات، تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم میز خدمت جهادی با حضور تمامی مسؤولان فردا رأس ساعت ۹ صبح در بقعه امام زاده ابراهیم (ع) برگزار می‌گردد.

فرماندار شفت در ادامه ابراز امیدواری کرد که اهالی آسیب دیده شهرک امام زاده ابراهیم نگران نباشند از تمامی ظرفیت‌ها برای برطرف کردن مشکلات استفاده خواهیم کرد و انشاالله دوباره شهرک امام زاده ابراهیم با مشارکت مردم و مسؤولان را ساخته خواهد شد.

کد خبر 6099818

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد