Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاتم شاکرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اظهار کرد: ثبت نام جهت رقابت در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه)استان از 25 آذر ماه 1396 آغاز و تا 25 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران هدف از این جشنواره را شناسایی و تشویق نیروی کار مولد، متخصص، مخترع، و مبتکر عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای ماده 195 قانون کار، این اداره کل همچون سنوات گذشته با برگزاری مراسمی با شکوه از منتخبان بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران، تجلیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از برگزاری جشنواره مذکور و مشخص شدن نتایج نفرات برتر آن در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، آن ها به جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح ملی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است؛ علاقمندان به رقابت در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید(کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه)استان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره به سایت http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت