Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرسه دخترانه در پایه تحصیلی دبیرستان با 6 کلاس به نام فرزند مرحومشان مهندس سعدی ساخته می‌شود. به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان دبیرستان دخترانه با مساحتی بیش از 500 متر با حضور دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه شهر آمل، جمعی از مسئولان و خیرمدرسه ساز مهندس سعدی امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس سعدی در اقدامی خداپسندانه با اهداء یک قطعه زمین، هزینه ساخت دبیرستان دخترانه را تامین کرد.

این مدرسه دخترانه در پایه تحصیلی دبیرستان با 6 کلاس به نام فرزند مرحومشان مهندس سعدی ساخته می‌شود.

  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود

بر اساس این اطلاعیه، ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی دو (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش برابر جدول تقویم زمانی انجام می‌شود و مدارس به دانش‌آموزان اطلاع رسانی کرده و با توجه به شرح جدول تقویم زمانی، نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند.

در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

کد خبر 6087517

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از ۵ اردیبهشت