Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در سفری به شهرستان کیار مهمترین خواسته ها و مشکلات مردم برخی روستاهای این شهرستان را پیگیری نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار علی کاظمی به همراه فرماندار شهرستان کیار، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی طی سفری به روستاهای زوردگان، حاجی آباد و قلعه ممکا مهمترین مشکلات و خواسته های اهالی این روستاها را پیگیری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سفر نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به روستای حاجی آباد دهیار، اعضای شورای اسلامی و اهالی این روستا خواستار پیگیری و اقدام مسئولان شهرستان و مدیر کل اداره راهداری و امور حمل و نقل استان چهارمحال و بختیاری نصب پل عابر پیاده جهت گذر اهالی این روستا از جاده شهرکرد، شلمزار، گهرو، بلداجی که از وسط روستای حاجی آباد می گذرد شدند.

دهیار روستای حاجی آباد گفت: به دلیل گذر جاده ارتباطی و ترانزیتی از شهرستان کیار به شهرستان بروجن که بخشی از آن از میانه روستای حاجی آباد می گذرد تا کنون ۷نفر از اهالی روستای حاجی آباد در اثر تصادف با خودرو فوت نموده اند.

دیگر خواسته مسئولان و اهالی روستای حاجی آباد در این جلسه تعیین و انتخاب بهورز در خانه بهداشت روستای حاجی آباد بود.

یکی از اهالی روستای حاجی آباد در جلسه نماینده مردم، مسئولان شهرستان کیار و اهالی روستای حاجی آباد گفت: بیش از یکسال است که با بازنشسته شدن بهورز خانه بهداشت روستای حاجی آباد این روستا از خدمات اولیه بهداشتی درمانی در خانه بهداشت روستا محروم شده اند و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار مکلف به پیگیری ااعزام بهورز به روستای حاجی آباد شد.

احداث سد خاکی نیز از مهمترین خواسته های اهالی و کشاورزان روستای حاجی آباد بود که در ادامه پس از بحث و بررسی در این خصوص مقرر شدبا توجه به خشکسالی های شدید طی سال های گذشته و بحران آب در شهرستان و لزوم جمع آوری آب های سطحی و ذخیره سازی منابع آب ا داره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در کوتاهترین زمان نسبت به انجام مطالعات و احداث سد خاکی در روستای حاجی آباد اقدام نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، روستای اوغلی، یکی  از روستاهای بسیار نزدیک به تبریز است که اهالی آن از چندین سال گذشته تاکنون آرزوی پیوستن به محدوده شهر و یکی از محلات آن را دارند اما بنا بر آنچه اهالی و برخی مسئولان می‌گویند، این روستا هم جزو شهر است و هم نیست و از برخی امکانات لازم برخوردار نیست . شهروند خبرنگاری از نبود تیربرق لازم در خیابان سهند این روستا گلایه دارند. 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام در روستای اوغلی خیابان سهند غربی یک محله با ۷۲ خانواده هستند که از نعمت برق محرومند وبارها به اداره برق قراملک مراجعه کردیم مدارک دادیم ولی هنوز خبری نیست والان ۷۲ خانواده از یک تیر برق که سر کوچه هست استفاده میکنند که آن هم مشکلات زیادی به بار آورده خواهشمندیم رسیدگی کنید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • شکسته شدن ۲ سد خاکی/ سیلاب در حاجی آباد زیرکوه جاری شد + عکس
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت