Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شبکه تلويزيوني العالم: مرکز بين‌المللي حمايت از حقوق و آزادي‌ها مشخص شدن سرنوشت دو نوجوان بحريني را خواستار شد این نوجوانان در منطقه بني جمره بحرين بازداشت  و به ساختمان تحقيقات جنايي که وجهه بدي دارد منتقل شدند.
اين مرکز بازداشت جواد رضا الطريفي و احمد القصره را غيرقانوني خواند و دولت بحرين را به نقض قوانين بين المللي در خصوص حقوق و آزادي‌هاي مدني متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مرکز همچنين از مقامات بحريني خواست مانع از ورود بازرس ويژه شکنجه سازمان ملل نشوند و به وي اجازه دهند با افرادي که در زندان شکنجه شده‌اند ديدار و گفتگو کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد