Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- دانش آموزان پژوهشگر استان کرمانشاه موفق شدند در مسابقات تحقیقات کاربردی ربات زیر دریایی مقام اول خلاقیت کشوری را بدست آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانش آموزان پژوهشگر استان کرمانشاه موفق شدند در مسابقات تحقیقات کاربردی ربات زیر دریایی مقام اول خلاقیت کشوری را بدست آورند.

دانش آموزان کرمانشاهی در مسابقات تحقیقات کاربردی ربات زیر دریایی موفق به ساخت زیر دریایی شناور هوشمند کنترل از راه و کسب مقام اول خلاقیت در این جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت دانشگاه های مطرح کشور با هدف دستیابی به فناوری کاوش در اعماق دریا و تقویت ارتباط موثر و هدفمند میان صنعت و دانشگاه به منظور ایجاد بستری هدفمند برای خلاقیت و نوآوری دانش آموزان و طرح ایده های نو و ایجاد شرایط لازم برای عملی نمودن تحقیقات کاربردی دانش آموزان برگزار شد.

گفتنی است کسب رتبه سوم تیمی به واسطه خلاقیت با تلاش های دانش آموزان کرمانشاهی نیز بدست آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره

سعید کریمی‌خو، مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : اکنون در این مرحله از اعزام‌ها اولویت ثبت‌نام عمره با افرادی است که هزینه سفر خود را در مرحله قبل زودتر واریز کرده بودند.

وی با بیان اینکه اعزام‌ها به صورت محدود و به ترتیب واریز وجه طی یک‌ماه انجام خواهد شد، گفت: فعلا سهمیه استان کرمانشاه دو کاروان (یک کاروان اهل تسنن ۸۵ نفره و یک کاروان شیعه ۸۵ نفره) در مجموع ۱۷۰ نفری است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه در خصوص تاریخ اعزام کاروان‌ها به حج عمره پس از وقفه‌ای ۱۰ ساله (از سال ۹۳ به بعد)، خاطرنشان کرد: کاروان شیعه سوم اردیبهشت‌ماه و کاروان اهل تسنن ۱۱ اردیبهشت‌ماه اعزام خواهند شد.

وی حداقل هزینه اعزام هر زائر کرمانشاهی به این سفر معنوی را ۴۲ میلیون و حداکثر آن را ۴۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای افزایش تعداد کاروان در حال رأی‌زنی هستیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • هوشمند سازی ۱۳ گله شتر استان یزد با استفاده از برنامه کاربردی ساربانیار
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت