Web Analytics Made Easy - Statcounter

' احمدرضا یزدانی ' روز شنبه در گفت وگو با ایرناافزود: باتوجه به فرارسیدن فصل سرما و نیاز رانندگان کامیون های حامل میوه و تره بار به مکانی امن و گرم جهت استراحت در شب، خوابگاه میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان در مکانی به وسعت 150 متر مربع ویژه رانندگان تجهیز و به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه هر شب تعداد قابل توجهی خودرو سبک و سنگین حامل میوه و صیفی جات از سراسر کشور وارد میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان می شود، گفت: رانندگان برای تخلیه بار خود مجبورند تا صبح در این مکان بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان افزود: در فصول سرد، برخی از رانندگان در داخل خودرو می خوابند و احتمال اینکه برای گرم کردن خود از کپسول ' پیک نیک ' استفاده کنند و دچار گازگرفتی شوند، وجود دارد.
یزدانی افزود: به همین دلیل به تجهیز و راه اندازی خوابگاهی برای رانندگان اقدام کردیم تا آنها در مکانی گرم و ایمن استراحت کنند.
وی ظرفیت کنونی این خوابگاه را 30 تخت اعلام کرد و افزود: امکان افزایش تخت ها تا 100 تخت وجود دارد.
مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان گفت: این خوابگاه بصورت رایگان در اختیار رانندگان قرار می گیرد تا در این مکان به استراحت بپردازند.
خاطرنشان می شود، 13 آذر امسال یک راننده 40 ساله در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان به دلیل روشن کردن گاز پیک نیک در داخل کامیون و انتشار گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست داد.
میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با حدود 200 هکتار وسعت در سال 1373راه اندازی شد و بطور متوسط روزانه 6 هزار تُن میوه و صیفی از سراسر کشور برای عرضه به بازار اصفهان وارد این میدان می شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول