Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با اشاره به اینکه بسیاری از موفقیت‌های هسته‌ای ایران در اوج تحریم‌ها به دست آمد، گفت: تحریم و کارشکنی هیچ تاثیری در توسعه و پیشرفت ایران ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران مجلسی پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های مهمی از جمله این نمایشگاه می‌تواند کمک قابل توجهی در خصوص برنامه‌ریزی تحصیلی و شغلی دانشجویان داشته باشد، اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند با مشاهده دستاوردهای تولید داخل به خودباوری برسند و در این راستا گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دانشجویان باید بدانند که برای دست یافتن به دستاوردهای انرژی هسته‌ای در کشور چه هزینه‌های سنگینی از جمله خون شهدای هسته‌ای پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اشاره به اینکه بسیاری از موفقیت‌های هسته‌ای ایران در اوج تحریم‌ها به دست آمده است، ابراز داشت: باید باور داشته باشیم که تحریم و کارشکنی هیچ تاثیری در توسعه و پیشرفت کشور ایران نخواهد داشت.

وی که معتقد است آنچه در چهل و یکمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای به نمایش گذاشته شده است تنها بخشی از فعالیت‌های دانشمندان هسته‌ای کشور است، اضافه کرد: شعار هفته پژوهش سال جاری «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی» است که ما این شعار را در عمل در این نمایشگاه می‌بینیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و سخنگوی این سازمان در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: سازمان اوقاف از مردمی‌ترین سازمان‌ها است؛ سازمانی که مردم با انجام وقف و کارهای خیر آن را رقم زدند.

وی افزود: سازمان اوقاف از شفاف‌ترین سازمان‌ها و نهادها است و در طول یک سال گذشته از بعضی تریبون‌ها نکاتی گفته شد که اجهاف در حق این سازمان محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که همه اطلاعات و فرایند مالی موقوفات و امامزادگان به صورت دقیق و نظام مند در سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت می‌شود؛ بنابراین همواره سازمان شفاف عمل کرده و بر خود لازم می‌داند در زمینه‌های مختلف برنامه‌های خود را اطلاع رسانی کند.

عادل به برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف از ۵ لغایت ۹ اردیبهشت ماه در هتل بزرگ ارم برگزار می‌شود؛ بنابراین افتتاحیه این نمایشگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور مسؤولان کشوری و لشکری خواهد شد.

وی ادامه داد: طی روزهای اعلام شده بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و افراد می‌توانند با حضور در این نمایشگاه سوالات خویش را بپرسند و نظرات و ایده‌های خود را ارائه دهند و بسیار شفاف شاهد دستاوردهای سازمان باشند. ۳۹ شرکت دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت. حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان با اقتضائات و فعالیت‌هایی که دارند متفاوت است. این شرکت‌ها جوانانی از نخبگان هستند که به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی طرح‌های آنان راکد مانده بود که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در اوقاف مستقر کرده اند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: محور اقدامات در این نمایشگاه، معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه ها، نحوه شکل گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت که مربوط به معاونت‌های حقوقی، اوقافی، ثبتی، فرهنگی، امور خیریه، مرکز امور قرآنی، دانشگاه علوم قرآن و حدیث، چاپ و انتشارات، بهره وری و فاوا است اشاره کرد. مراکز وابسته به سازمان اوقاف مانند بنیاد البرز، مهرماندگار و کاشی گوهرشاد نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

عادل ادامه داد: در مدیریت وقف اگر به کلان موضوعات بخواهیم نگاه کنیم سه مرحله اصلی مدیریت موقوفه دارد مرحله اول حفظ عین آن موقوفه است، مرحله دوم کسب و عوائد و بهره‌وری از آن موقوفه است و مرحله سوم اجرای نیت این موقوفه است.

وی درباره غرفه‌های حاضر در نمایشگاه گفت: غرفه بخش بقاع متبرکه که برخی از فعالیت‌های حوزه بقاع متبرکه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. در عرصه قرآنی نیز مرکز قرآنی حضور دارد. همچنین دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و مرکز امور خیریه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه چهارشنبه صبح با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085246 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • پوستر نمایشگاه «دستاوردهای وقف» منتشر شد