Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

به بهانه نزدیک شدن به موعد برگزاری ال کلاسیکو نگاهی به ۱۰ گل به ثمر رسیده در این رقابت ها که فراموش نشدنی هستند انداخته ایم .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما به بهانه نزدیک شدن به موعد برگزاری ال کلاسیکو نگاهی به ۱۰ گل به ثمر رسیده در این رقابت ها که فراموش نشدنی هستند انداخته ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال کلاسیکو (به اسپانیایی: El Clásico)، که به نام‌های دیگری مثل ال دربی اسپانول، ال دربی، ال سوپرکلاسیکو و ال کلاسیک (به کاتالان: El clàssic),[۲] به مسابقه فوتبالی گفته می‌شود که بین دو تیم رئال مادرید، بارسلونا برگزار می‌شود. رقابت بین این دو تیم از این ناشی شده است که دو شهر مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا بوده، و این در حالی است که دو باشگاه موفق‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های کشور هستند. این مسابقه، یکی از بزرگترین مسابقه‌های فوتبال در جهان است که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن می‌باشند.

اصطلاح کلاسیکو (clásico) در سال‌های اخیر رایج شده و در اصل برای مسابقه‌های مهم و تاریخی آمریکای جنوبی به کار می‌رود. این اسم به دلیل افزایش نفوذ فوتبال اسپانیایی در آن جا و همچنین تبلیغات جهانی مربوط به ال کلاسیکو، به وجود آمد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدی رئالی‌ها به اتلتیکو و بارسا

باشگاه رئال مادرید در واکنش به توهین‌های نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید و بارسلونا علیه وینیسیوس جونیور بیانیه‌ای صادر کرد.

بحث توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور از سوی هواداران تیم‌های اسپانیایی بار دیگر به موضوعی جدی و آزاردهنده در رقابت‌های لالیگا تبدیل شده است و این اتفاق حتی در غیاب او هم رخ می‌دهد. 

هواداران اتلتیکو مادرید در جریان بازی برابر اینتر در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو اظهاراتی را علیه این بازیکن مطرح کردند و بار‌ها در شعارهایشان او را شامپانزه خطاب کردند که انتقاد‌های بسیاری را به همراه داشت. این اتفاقی بود که در بازی بارسلونا و ناپولی هم رخ داد.

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسما به این اتفاقات واکنش نشان داد و خواهان بازداشت افراد توهین کننده شد. در این بیانیه آمده است: «باشگاه رئال مادرید شکایتی را در دفتر دادستانی کل علیه جرائم نفرت پراکنی و توهین نژادپرستی و آزاردهنده خطاب به وینیسیوس جونیور در اطراف ورزشگاه المپیک مونتجوئیک و متروپولیتانو پیش از بازی بارسلونا-ناپولی و اتلتیکو مادرید- ناپولی در لیگ قهرمانان مطرح کرده است. 

رئال مادرید از دفتر دادستانی خواهان بررسی تصاویر و ویدیو‌های موجود در هر دو مکان برای شناسایی افرادی است که این اقدامات نژادپرستان و توهین‌های نفرت انگیز را انجام داده‌اند. رئال مادرید چنین اقدامات نژادپرستانه و تبعیض‌آمیزی را که بار‌ها علیه وینسیوس جونیور رخ داده است محکوم می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت رئال از داور معروف
  • دلیل مخالفت بارسا و رئال با پوشیدن لباسی ضد نژادپرستی!
  • دلیل مخالفت بارسلونا و رئال مادرید با پوشیدن لباسی خاص!
  • جرارد پیکه: خلاف بارسلونا، مردم هرگز از تماشای بازی رئال مادرید لذت نمی‌برند!
  • تثبیت صدرنشینی رئال مادرید و شکست خیرونا
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 16 مارس 2024
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!
  • اوساسونا ۲ - ۴ رئال مادرید/ وینیسیوس جواب توهین را با دبل داد + فیلم
  • حمله جدی رئالی‌ها به اتلتیکو و بارسا
  • به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی حلبچه؛ جنایت فراموش نشدنی