Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به پایداری تامین گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی گفت: تامین گاز در پالایشگاه‌های این مجتمع پایدار و قابل اطمینان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، مسعود حسنی ظهر امروز در نشست بررسی روند تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تامین گاز مصرفی در تمام فصول به ویژه در فصل سرما دارد اظهار داشت: پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی که با توان متخصصان داخلی تعمیر اساسی شده‌اند با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین برنامه مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش کیفیت، کمیت و پایداری تولید است افزود: در همین راستا بهبود شاخص‌های تولید در دستور کار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه قابلیت دسترسی به‌عنوان یکی از شاخص‌های تولید در سال گذشته در این مجتمع گازی برابر 97.65 درصد بوده است خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به راه‌اندازی فازهای جدید  امسال این شاخص حفظ شود.

حسنی از رشد این شاخص  در سال‌های آینده خبرداد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال‌های آتی شاخص‌های تولید در پالایشگاه‌های پارس جنوبی رشد قابل ملاحظه‌ای دارد به گونه‌ای که  در سال 97 به بیش از  98.51 درصد و در سال بعد آن به 99.41 درصد برسد.

وی با بیان اینکه قابلیت اطمینان به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم تولید در سال گذشته 99.4 بوده است افزود: تامین گاز در پالایشگاه‌های این مجتمع پایدار و قابل اطمینان تا 100 درصد است و مجتمع گاز پارس جنوبی با اطمینان کامل تولید گاز و محصولات آن را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:  شاخص اثربخشی تولید در این شرکت که در سال 95 معادل 98.6 درصد بوده از این پس 100 درصد می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲