Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت و داوطلبین سلامت برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین بسیار مناسب است، گفت: نگرش مابه بحث سلامت دانش آموزان باید ازحالت کمی به ارتقای کیفیت سلامت تغییر یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سامان ما، به منظور آگاه سازی‌ مدیران و مراقبین سلامت در ارتباط با شناخت بیماری‌های گوناگون و شایع، به مدت دو روز درقالب دوره ضمن خدمت با همکاری شبکه بهداشت با حضور پزشکان و متخصصانی از سراسر استان در اداره آموزش و پرورش سامان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد دهقانی رئیس آموزش و پرورش سامان  با اشاره به نقشه راه سند تحول بنیادین که تربیت دانش آموزان را به 6 نوع تربیت تقسیم کرده و تربیت را در همه ساخت های تعلیم و تربیت و در نهایت دستیابی به حیات طیبه قلمداد نموده است خواستار زمینه سازی برای دستیابی به اهداف سند تحول و قله نهایی آن یعنی حیات طیبه شد.

دهقانی افزود: اجرای طرح سفیران سلامت وداوطلبین سلامت برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین بسیار مناسب است و در این بین با برگزاری دوره های آموزشی و جلسات مختلف به آموزش همکاران در پیشبرد این هدف کمک می کنیم.

وی بیان داشت: برگزاری دوره هایی مثل این دوره سبب ارتقای سلامت‌ جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان و همکاران خواهد شد و در این مورد ما احساس مسئولیت می کنیم.

محمد دهقانی ادامه داد: توجه به ظرفیت های‌ تربیت‌ غیررسمی برای زمینه سازی کسب شایستگی های پایه به ویژه درحوزه سلامت از اهداف این دوره است.

وی خواستار توجیه و بهبود نگرش مدیران و مراقبین سلامت در بحث سلامت شد و گفت: نگرش ما به بحث سلامت دانش آموزان باید از حالت کمی به ارتقای کیفیت سلامت تغییر یابد.


انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است

 حسن بروشکی در همایش استانی خیرین مدرسه یار سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی از اندیشه و نگاه بلند و عمیق خیرین گران‌قدر بیان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

وی ادامه: در مسیر مدرسه یاری موضوع نگهداشت و ماندگاری نیروی انسانی در مناطق مختلف استان بسیار حائز اهمیت است و در برخی موارد یک دغدغه خواهد بود؛ به همین دلیل تأمین فضای اسکان آنان یک ضرورت است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: اصرار و اعتقاد ما بر این است که موضوع جذب نیرو در آزمون‌های استخدامی در سیستان و بلوچستان با اولویت بومی پذیری باشد تا شاهد ماندگاری و رفع کمبود دیرینه نیروی انسانی باشیم.

وی افزود: از مولفه‌های مهم تأثیرگذار در پوشش حداکثری تحصیلی دانش‌آموزان، توسعه طرح روستا مرکزی و مدارس شبانه‌روزی است.

بروشکی اذعان کرد: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات آموزش‌وپرورش استان متأثر از رشد جمعیت دانش‌آموزی است که به طور میانگین سالانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر افزایش می‌یابد و هم نیاز به فضا و تجهیزات و هم نیروی انسانی را تشدید می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان معصوم سیستان و بلوچستان هنوز هم در هر دو حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری منتظر سخاوت و لطف انسان‌هایی نیک‌اندیش هستند تا با حضور تأثیرگذارشان بارقه‌ای از امید و همدلی در بین دانش‌آموزان استمرار یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد