Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان

مدیرعامل هلال احمر استان یزد با اشاره به آمادگی این مجموعه برای ارائه خدمات به سیل‌زدگان، گفت: با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، ۱۰ تیم امدادی از یزد به این منطقه اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد عشقی در حاشیه اعزام تیم‌های امدادی هلال احمر به منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم‌های امدادی هلال احمر با توجه به دوره‌های تخصصی سنگینی که پشت سر‌گذاشته‌اند، آمادگی کامل برای امداد رسانی در حوزه‌های مختلف را دارند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله خدمات امدادی که تیم‌های امدادی هلال احمر انجام می‌دهند، کمک به افرادی است که در اثر سیل به مشکل برخوردند و این خدمات در نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد:  به همین دلیل و با توجه به وقوع سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط جنوب کشور از جمله سیستان و بلوچستان، تیم‌های امدادی هلال احمر استان یزد به این منطقه اعزام شدند.

عشقی تعداد تیم‌های امدادی هلال احمر یزد که به سیستان و بلوچستان اعزام شدند را 10 تیم عنوان کرد و افزود: این تیم‌ها متشکل از 40 نفر از نیروهای امدادی آموزش دیده استان هستند.

وی یزد را استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان دانست و تصریح کرد: این تیم‌ها در حوزه‌های مختلف اقدام به امدادرسانی به سیل‌زدگان خواهند کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر مشکلات آنها را برطرف کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: تیم‌های اعزام شده یزد به سیستان و بلوچستان از شهرستان‌های اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و 14 دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با 9  دستگاه خودروی امدادی کمک دار و 2 دستگاه کامیونت فوسو هستند.

عشقی گفت: این شهر 6 هزار نفری تحت تاثیر سیلاب قرار گرفت که نیروهای عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد  به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان می پردازند.

 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده