Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@00:17:22 GMT

چهره هالیوودی ها را از نزدیک ببینید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۵۰۳۳

چهره هالیوودی ها را از نزدیک ببینید

همیشه در فستیوال ها و ردکارپت ها زنان هالیوودی را از راه خیلی دور یعنی از طریق شبکه های مجازی یا تلویزیون دیده ایم؛ وقتی از دور آنها را می بینیم تصور میکنیم آنها دارای پوستی شفاف و طبیعی و بدون هیچ گونه آرایش و میکاپی هستند اما در این گزارش خبری با چهره واقعی آنها و کرم هایی که مالامال بر پوست خود می کشند و سرخاب و سفیدآبشان را می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز :  همیشه در فستیوال ها و ردکارپت ها زنان هالیوودی را از راه خیلی دور یعنی از طریق شبکه های مجازی یا تلویزیون دیده ایم؛ وقتی از دور آنها را می بینیم تصور میکنیم آنها دارای پوستی شفاف و طبیعی و بدون هیچ گونه آرایش و میکاپی هستند اما در این گزارش خبری با چهره واقعی آنها و کرم هایی که مالامال بر پوست خود میکشند و سرخاب و سفیدآبشان را می بینیم؛ البته از حق نگذریم که بسیاری از آنها از زیبایی های طبیعی و منحصر به فردی برخوردارند که قابل انکار نیست.
  رزی هانتینگتون   آدریانا لیما تیلورسوییفت   آنا کندریک  هیلی بالدوین  کیت بکینسیل  دمی لواتو باربارا پالوین 
کایلی جنر   میسی ویلیامز  پری ادواردز  کیرا نایتلی  لانا دل ری  جسیکا آلبا   میراندا کر   اما استون   مایلی سایرس  جیجی حدید
منبع: تابناک

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در این نمایشگاه ضمن معرفی گونه میش مرغ، محصولات فرهنگی به‌ منظور طرح ایده و تشویق جامعه محلی به تولید چنین محصولاتی، عرضه می‌شود.

تولید محصولات با برند میش‌مرغ علاوه بر آشنایی بیشتر با این گونه‌ در خطر انقراض و فرهنگ‌سازی محیط زیست، می‌تواند بستری برای ایجاد درآمد برای جامعه محلی باشد.

  این نمایشگاه در تعطیلات نوروزی پذیرای علاقمندان به میش مرغ است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • سوسک ببری دیده اید؟! (عکس)
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده «اشترانکوه»
  • نمایش تنوع اکوسیستمی لرستان در موزه تاریخ طبیعی + فیلم
  • در رفتار فردی و اجتماعی باید خود را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم
  • «محفل» ۱۰۰ هزار نفری از نمای نزدیک
  • از «صید ارواح» چه می‌دانید؟
  • نزدیک به ۵ میلیون نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی تاریخی و طبیعی فارس بازدید داشتند