Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از تمامی ایده‌ها و طرح‌های علمی و پژوهشی استقبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه حسنی خونسار در مراسم تقدیر از برترینهای کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، اظهار داشت: این اداره‌ کل کارگروه پژوهش را ایجاد و فعال نموده و در طی جلسات برگزار شده در این کارگروه، اولویت‌های پژوهشی سالانه تعیین و در تعامل با استادان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه رازی جهت انجام آنها در قالب پایان‌نامه های دانشجویی به ایشان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از تهیه فایل چکیدة پایان‌نامه‌های همکاران کتابخانه‌های عمومی استان و درج آن در پورتال کتابخانه‌های عمومی استان یاد کرد و عنوان نمود: علاوه بر این عناوین، پایان‌نامه‌های کار شده در حوزة کتابخانه‌های عمومی در سرتاسر کشور بر پورتال قرار گرفته تا راهنمایی برای انجام پژوهش همکاران در حوزة کتابخانه‌های عمومی باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نظام جامع تشویق کارکنان را بسیار مفید و ارزشمند دانست و گفت: این نظام موجب شده است که کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیش از پیش به تولید علم و علم آموزی روی آورند و ما در این اداره کل نیز از تمامی ایده‌ها و طرح‌های علمی و پژوهشی استقبال کرده و می‌کنیم و با زمینه‌های جدید، می‌کوشیم فراتر از پژوهش‌ها در تحصیلات تکمیلی، همکاری با همة گروه‌های مرتبط در دانشگاه‌های استان و دفتر پژوهش استانداری را ارتقاء بخشیم.

در این جلسه، دیدگاه‌های حضار پیرامون مباحث پژوهشی، فناوری‌های نوین و آموزش‌های کارکنان و کاربران مطرح کردند و در نهایت، از پژوهشگران برتر با اهدای «لوح سپاس» تقدیر شد

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 کارنامه اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان مجاز باید از روز شنبه اول اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ از بین داوطلبانی صورت میگیرد که واجد ۴ شرط هستند.

۱. بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

۲. نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی در زمان مقرر اقدام کنند.

۳. حد نصاب نمره علمی لازم را در کدرشته محل‌های انتخابی کسب کرده و برای مرحله دوم (مصاحبه) و بررسی سوابق علمی و پژوهشی آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

۴. در مرحله دوم مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در یک یا چند دانشگاه شرکت و حدنصاب نمره این مرحله را در کد رشته محل‌های انتخابی کسب کنند.

همچنین داوطلبان آزمون دکتری باید بدانند که پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه‌های مصوب و پس از تأیید صلاحیت‌های عمومی انجام میشود.

 سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران و مربیان مطابق ضوابط مندرج در صفحات ۱۸ تا ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون (شماره ۱) و صفحه ۱۰ این دفترچه راهنما اعمال میشود.

 دفترچه راهنما نیز از لینک زیر قابل مشاهده است:

 

https://www۸.sanjesh.org/download/۱۴۰۳/phd/cs/NOETCSphd۱۴۰۳_v۱.pdf

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی مرحله دوم ازمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری به صورت حضوری انجام خواهد شد.

دانشگاه‌ها و مؤسسات مجری مقطع دکتری چگونگی تشکیل پرونده داوطلبان، زمان و مکان برگزاری آزمون نحوه مصاحبه علمی یا برگزاری آزمون تخصصی را از طریق درگاه اطلاع رسانی خود به داوطلبان

اعلام خواهند کرد.

آزمون (مصاحبه) و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در مؤسسه برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام میشود و عدم مراجعه داوطلبان در مرحله دوم آزمون به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای آن دسته از داوطلبان که در این مرحله شرکت نکرده‌اند امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر