Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@23:49:25 GMT

ادعای جدید روزنامه کویتی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۵۲۹۲

ادعای جدید روزنامه کویتی علیه ایران

یک روزنامه کویتی مدعی شده است که در ماه‌های اخیر آنچه آن را کارخانجات نظامی ایران در سوریه دانسته است، توسط نیروهای اسرائیلی مورد حمله قرار گرفته است.
به گزارش صدای ایران به نقل از اورشلیم پست، روزنامه جدید کویت در گزارشی مدعی شد که ایران در مناطق صنعتی شهری سوریه دارای چند کارخانه نظامی است و این مراکز در چند ماه اخیر مورد حمله اسرائیل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگرچه تا کنون هیچ یک از منابع سوری و دیگر طرف‌ها موضع‌گیری نسبت به این ادعا اتخاذ نکرده‌اند اما برخی از این مراکز در نزدیکی حمص و جمیرا در غرب دمشق هستند.
بنا بر این ادعا آنها در ظاهر کارخانجات صنعتی شهری هستند اما در واقع کارخانجات نظامی ایران هستند که از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه در سال 2011 ساخته شده‌اند.
سایت الکسوه سوریه نیز که شامل تاسیسات ایرانی و پایگاه‌های حزب‌الله است دارای کارخانه تولید موشک‌های پیشرفته است.
بنا بر ادعای این روزنامه عربی، ایران در حال ساخت انبار مهمات و کارخانجات در مناطق مختلف سوریه بوده است و قطعات موشک‌ها را به این سایت‌ها انتقال می‌دهد که بر حسب نیاز در جبهه‌های جنگ موشک‌های جدید ساخته می‌شوند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان