Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:59:37 GMT

کشت 100هکتار گیاهان علوفه مرتعی در مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۵۵۲۸

کشت 100هکتار گیاهان علوفه مرتعی در مانه و سملقان

آشخانه- ایرنا- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مانه وسملقان گفت: 100هکتار علوفه مرتعی با مشارکت جامعه محلی در این شهرستان خراسان شمالی انجام شد.

فلاحی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بذرهای مرتعی در روستای ارناوه به عنوان پایلوت پروژه بین المللی مناریدکشت شده است.
وی بیان کرد: با پیگیری های پروژه بین المللی منارید کارگاه آموزشی خیاطی در راستای اهداف پروژه بین المللی منارید- آموزش و توانمندسازی جوامع محلی با مشارکت پروژه منارید (با تهیه وسیله ایاب و ذهاب)، سازمان فنی و حرفه ای شهرستان با تامین مربی آموزشی و ابزار آلات لازم از جمله چرخ خیاطی، اتو .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..و جوامع محلی (با در نظر گرفتن مکان مناسب آموزشی) راه اندازی شد. (روستای بربر قلعه- پایلوت پروژه منارید و مدیریت جامع نیز برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری جلسه اول ظرفیت سازی در روستای یالانچی نیز خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم برنامه های جامعه و کاملی را در بخش اشتغال ایجاد کنیم.
طرح بین المللی منارید(MENARID) در چارچوب برنامه توسعه پایدار و یکپارچه کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا، در هفت کشور اردن، الجزایر، ایران، تونس، مراکش، مصر و یمن اجرا می شود.
شهرستان 110هزار نفری مانه وسملقان در 45کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.
7183/6042 خبرنگارمرضیه اردکام**انتشاردهنده:سید حسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج