Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:01:29 GMT

پوشش 67 زن سرپرست خانوار در مناطق زلزله زده استان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۵۵۳۱

پوشش 67 زن سرپرست خانوار در مناطق زلزله زده استان

کرمانشاه-ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از شناسایی و پوشش دهی 67 زن سرپرست خانوار توسط بهزیستی در مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: مستمری این زنان برقرار می شود.

امید قادری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: زنانی که مسکن و خانه خود را از دست داده اند با کمک خیران دارای کانس می شوند و تا به امروز در حوزه اجتماعی بیش از 145 کانکس به زنان سرپرست خانوار اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته قادری، تاکنون 118 معلول در مناطق زلزله زده استان شناسایی شده اند که 16 نفر دچار معلولیت شدید هستند که برای آنان حق معلولیت و پرستاری برقرار می شود.
وی به شناسایی 13 کودک بی سرپرست اشاره کرد و افزود: این کودکان پدر و مادر خود را از دست داده اند که به دلیل بافت فرهنگی جامعه در اختیار بستگان نزدیک و درجه یک قرار گرفته اند.
وی افزود: آمار این کودکان برای برقراری مستمری و دیگر خدمات بهزیستی اعلام شده و نحوه خدمت رسانی به خیرانی که خواهان کمک به این کودکان هستند قرار می گیرد.
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه، از غربالگری روانشناسی 10 هزار و 200 نفر از زلزله زدگان استان توسط بهزیستی خبر داد و گفت: از مردم و خیران خواهان همکاری با تیم های بهزیستی هستیم تا بتوانیم این خدمت را تکمیل کنیم.
قادری یادآور شد، خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی نیز امروز در سرپل ذهاب برقرار شده که تا پیش از این وجود نداشته است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 87 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
80667460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند