Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - فرماندار اردکان، انتقال کارخانه فولاد اشکذر را به این شهرستان تکذیب کرد و گفت: این شایعه را برخی رسانه های غیرمجاز به آن دامنه زدند و باعث نگرانی مردم شد .

هادی مقیمی عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در برخی از شبکه ها و تارنماهای غیر رسمی شهرستان خبر کذبی مبنی بر اینکه فولاد اشکذر به اردکان منتقل می شود، منتشر کردند ، در این خصوص لازم است چند نکته را متذکر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مدیران کارخانه فولاد در شهرستان اشکذر سرمایه گذاری کرده اند،41 درصد آن متعلق به سهام عدالت و 35 درصد به کارخانه فولاد آلیاژی و فولاد غدیر ایرانیان اردکان تعلق دارد و بقیه، سهام سایر افراد است.
فرماندار اردکان با بیان اینکه کار احداث فولاد اشکذر از چند سال قبل در اشکذر شروع و بخشی از ساختمان های اداری و فنداسیون کارخانه اجرا شد، تصریح کرد: هیچگونه درخواستی از سوی مسئولان شرکت یادشده مبنی بر تغییر پروانه یا انتقال به اردکان به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ارائه نشده، عملا این موضوع منتفی است .
مقیمی از مردم درخواست کرد، اخبار را از منابع رسمی دنبال و از مدیران شبکه ها و سایت های غیررسمی خواست قبل از انتشار از صحت و سقم خبر اطلاع پیدا کنند، و باعث نگرانی و ناراحتی مردم نشوند .
چندی پیش در یکی از سایت های غیرمجاز شهرستان اردکان خبر « انتقال و احداث طرح فولاد یک» در اردکان که مطلق به شهرستان اشکذر است، منتشر شد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544/ 2047 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود

 حسن دهمرده در دیدار نوروزی با دهیاران و مدیران شهرستان زهک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه راهبرد دولت در سال جدید را تبیین نمودند و اولویت اول دولت در سال جدید نیز مساله تولید خواهد بود و در این خصوص همه ظرفیت ها را بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: سمینار فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان زهک را با حضور سیستانیان مقیم تهران، مشهد، زاهدان به زودی برگزار خواهد شد و دهیاران نیز مکلف شدند در قالب طرح هر روستا یک واحد تولیدی متناسب با ظرفیت های روستای خودشان با نگاه به مشاغل کم آب، واحدهای تولیدی را راه اندازی کنند.

فرماندار زهک تصریح کرد: مشوق هایی از قبیل واگذاری زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت و تکمیل زنجیره نیز از برنامه های دولت برای ایجاد جهش تولید در سالجاری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکذیب سرقت لاستیک خودرو‌ها در مرز رازی خوی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان