Web Analytics Made Easy - Statcounter



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه روحانی هیچ‌گاه نگفت من اصلاح طلبم و حتی جهانگیری گفت من نماینده پوششی هستم، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدای اصلاح‌طلب نداشتیم و در گزینه‌ها "روحانی" خیرالموجودین بود.

به گزارش تسنیم، مصطفی کواکبیان عصر امروز در مراسم روز دانشجو که توسط انجمن اسلامی دانشجویان نسل نو دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: در وهله اول کسب دانش و علم‌آموزی جزو نخستین بایدهای دانشجویان است و دانشگاه و دانشجویان مرجع فکری جامعه محسوب شده و برای ارتقای این بینش باید در عرصه سیاست ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دانشجویان باید بدانند در اجتماع چه جریانی وجود دارد، افزود: اگر دانشجویان مطلع نباشند ممکن است با موجی فریب بخورند.

کواکبیان با بیان اینکه دانشجو منزوی نیست و همواره آرمان‌گرا است، ادامه داد: دانشجو بدون اهداف آرمانی در دانشگاه نباید فعالیت کند و آرمان‌های آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی، توسعه کشور و مردم‌سالاری در حکومت از جمله مهم‌ترین موارد این آرمان‌هاست و از همه مهم‌تر آرمان مقابله با استکبار است.

وی افزود: دانشجویان نسبت به فیش‌های نجومی و اختلاس‌ها ساکت نباشند و براساس واقعیت‌ها باید ملزومات حرکت دانشجویی را دنبال کنند و مطالبه‌گری دانشجویان حائز اهمیت است و در قالب بیانیه و همایش این آرمان‌ها را تبیین کنند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با تاکید بر‌اینکه جامعه‌ای به‌صلاح می‌رسد که امر به معروف و نهی منکر در آن وجود داشته باشد، عنوان کرد: باید حرف‌های دانشجویان شنیده شود. البته خطوط قرمز انقلاب و اسلام باید توسط دانشجویان رعایت شود و انجمن‌های اسلامی نیز باید بر پایه اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر دانشگاهی متناسب با پذیرش دانشجو باید اشتغال‌زایی کند، عنوان کرد: ارتباط صنعت با دانشگاه باید یک جایی عمل شود و فارغ التحصیلان لیسانس به بالا بیشترین مراجعه را به نمایندگان مجلس برای کار و اشتغال دارند و طرح‌های قانونی اشتغال‌آور باید ایجاد شود.

کواکبیان با بیان اینکه روحانی هیچ‌گاه نگفت من اصلاح‌طلبم و حتی جهانگیری نیز گفت که من نماینده پوششی هستم، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای اصلاح‌طلب نداشتیم و اصلاح طلبان به روحانی کمک کردند و در گزینه‌ها "روحانی" خیرالموجودین بود و شعارها و وعده‌های روحانی را باید مطالبه کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: ترامپ هیچ وقت برجام را پاره نمی‌کند و کل اتحادیه اروپا محکم روی برجام ایستاده ولی برخی اوقات اروپا نیز تکه‌پراکنی می‌کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است

ناصر کنعانی؛ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران دانشجو در این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: «چشم‌انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی...»

بیشتر بخوانید: کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

سخنگوی وزارت خارجه پیشتر نیز در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین نوشته بود: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز پنجشنبه به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیروهای پلیس انجامید.

به گزارش شبکه ای بی سی آمریکا، حداقل 20 دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند. دانشجویان در شعارهای خود ارتش اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

در این راستا «گرگ ابت» فرمانده تگزاس گفته است که باید تمامی دانشجویان ضداسرائیلی بازداشت شوند. او اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

او گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است.

در حالیکه هر روز پرده جدیدی از جنایات ارتش تروریست صهیونیستی برملا می‌شود و رژیم صهیونیستی حتی به توصیه‌های ظاهری دولت آمریکا برای توقف نقض قوانین بین‌المللی، تجاوز و تنش آفرینی در سطح منطقه‌ای و پرهیز از انجام جنایت جنگی گسترده علیه کودکان و زنان بیگناه و بیماران و مجروحان بی اعتنایی می‌کند، ارائه حمایت‌های مالی کم سابقه به ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد و بطور همزمان مقابله با اعتراضات خودجوش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی، نشان دهنده دوگانگی آشکار بین مواضع ظاهری و رفتار سیاسی آمریکاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228423 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم