Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق هیات رییسه باشگاه پرسپولیس بابت اتفاقاتی که به دلیل صحبت‌های او در هفته گذشته در برنامه نود رخ داد واکنش نشان داد و بطور ضمنی از آن اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین هدایتی، که نامش در پرونده بدهکاران بزرگ بانکی آمده و منتشر شده است، در حضوری بحث برانگیز روی خط تلفنی برنامه زنده نود هفته‌ گذشته اتهاماتی را مطرح کرد که سمت وسوی آن به طرف طاهری مدیرعامل مستعفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از موضوعات مبهم مالی فی مابین، مربوط به پرداختی‌های این چهره اقتصادی در این باشگاه می شد اما او حالا برخلاف برداشت‌های واضح و روشنی که از صحبتش شده، تغییر مسیر داده است و می گوید به پاک‌دستی علی‌ طاهری اطمینان دارد. 

هدایتی که در سال‌های گذشته همواره بحث بر سر کمک های نقدی اش و اینکه این پول ها کجا خرج می شود، بوده است حالا در گفتگوی  تلفنی تلویزیونی اتهامات مشخصی را متوجه علی اکبر طاهری کرد ولی حالا مدعی است گفتگوی مفصلی با وی داشته و با توجه به مشورت های بعدی و صحبت‌هایی که با دوستان مشترک داشته در نظر ندارد گفتگویی که داشته از شبکه سوم سیما پخش شود!! 

 هدایتی می‌گوید: من به تشخیص خودم به برخی ابهامات و صحبت‌ها پاسخ دادم ولی تصور می‌کنم انتشار این صحبت‌ها تنها به سوتفاهم‌ها دامن خواهد زد و بحث‌های جدیدی شکل می‌دهد و این مساله در نهایت تکدر خاطر هواداران را به همراه خواهد داشت و من همینجا از آقای فردوسی‌پور تقاضا می‌کنم در صورتی که آقای طاهری نیز قصد حضور در برنامه را نداشته باشد صحبت‌های مرا نیز پخش نکند.

 هدایتی با اشاره به اینکه به پاکدستی طاهری اعتقاد دارد گفت: در برنامه گذشته با توجه به اینکه شکل ارتباطی من و آقای طاهری به گونه‌ای بود که صدای همدیگر را نمی‌شنیدیم و در لحظاتی صدای ما روی هم می‌افتاد ایشان تصور کردند من موردی را مطرح کردم که بحث امانتداری ایشان را زیر سوال می‌برد و فکر می‌کنم به خاطر همین بود که برخی حرف‌ها را مطرح کردند. با صحبت‌های دوستان مشترک این بحث‌ها رفع شدنی است و من قصد ندارم با ادامه آن باعث ضربه خوردن پرسپولیس شوم.اگر حرفی زدم در دفاع از خودم زدم و قصد زیر سوال بردن تلاش های آقای طاهری را نداشتم و اکنون هم لزومی ندارد که بخواهم آنها را مطرح کنم.تصور می‌کنم انتشار صحبت‌های بنده در نهایت دردی را از باشگاه دوا نمی‌کند و از همین تریبون از ایشان درخواست می‌کنم صحبت‌های بنده را به بایگانی بسپارند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید بود و در یک دیدار جنجالی و پر برخورد با نتیجه 2-3 شکست خورد تا یک باخت تلخ دیگر را هم تجربه کرده باشد.

شاگردان ژاوی هفته گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی‌شان با نتیجه 1-4 بازی را به پاری سن ژرمن واگذار کردند تا از گردونه این مسابقات حذف شوند و امیدوار بودند که بتوانند این شکست را در بازی برابر حریف سنتی و قدیمی جبران کنند اما شرایط مطابق انتظارشان پیش نرفت. 

بازیکنان و همچنین کادر فنی این تیم به تصمیمات داوری روی توپی که به عقیده آنها از روی خط دروازه رئال عبور کرده بود و سپس توسط آندری لونین دفع شد و همچنین برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد معترض بودند اما در نهایت این اعتراض‌ها به جایی نرسید و اشتباهات بازیکنان این تیم باعث شد که سه امتیاز را از دست بدهند. 

یکی از بازیکنانی که در طول چند ساعت گذشته هجمه شدیدی از سوی هواداران، کارشناسان، رسانه‌ها و حتی ستاره‌های سابق بارسا روبرو بوده، کانسلو بوده است که در این دیدار هم مانند بازی برابر پی اس جی اشتباهات فاحش و تاثیرگذاری در ترکیب بارسا داشت. 

این ستاره پرتغالی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی از منچسترسیتی راهی بارسا شد و امیدوار بود که در پایان فصل قراردادش را دائمی کند، حالا به شخصیت منفوری تبدیل شده است که شب گذشته مقصر گلی بود که واسکز توانست به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند و زمینه را برای پیروزی رئال فراهم کند. 

این اتفاقی بود که در دیدار بارسا برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان هم رخ داد و کانسلو بدون توجه به جایگیری و حضور بازیکن حریف در پشت سرش پیش رفت و در تله این اتفاق گرفتار شد و زمانی برای جبران آن تلاش کرد که دیگر دیر شده و کار از کار گذشته بود. 

دی بوئر پس از پایان این بازی در برنامه Match of the Day گفت:« حالا می‌فهمم چرا پپ گواردیولا از کانسلو خوشش نمی‌آید. این مرد فقط فوتبال خودش را بازی می‌کند و فکر می‌کند همه چیز کاری است که با توپ انجام می‌دهد. لعنتی، تو یک مدافع هستی!»

مارکو فان باستن هم با تایید این نظر اضافه کرد:« این دیوانه‌کننده است که کانسلو هنوز اشتباهاتی که داشته است را در سن 29 سالگی تکرار می‌کند.»

این بازیکن چند روز قبل مدعی شده بود که بدترین اتفاق ممکن برای او این است که پس از بازی با پی اس جی بعضی از هواداران بارسا به خودش و خانواده‌اش توهین کرده و برای دخترش که هنوز به دنیا نیامده آرزوی مرگ کرده بودند و به نظر می‌رسد که روزهای سخت او در بارسلونا همچنان ادامه داشته باشد و شاید این اشتباهات باعث شود که او در پایان فصل مجبور به بازگشت دوباره به سیتی شود.

دیگر خبرها

  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!