Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح در واکنش به سخنان نيکي هيلي نماينده آمريکا در سازمان ملل گفت: چنانچه آمريکايي‌ها از سطح توان بالاي تکنولوژي موشکي يمن اطلاع داشتند، از بيان چنين اظهارات مضحکي خودداري مي‌کردند.
به گزارش سرويس سايسي جام نيوز، سردار سيدمسعود جزايري معاون ستادکل نيروهاي مسلح در واکنش به سخنان نيکي هيلي نماينده آمريکا در سازمان ملل در خصوص شليک موشک‌هاي يمن به رياض و اينکه اين موشک ها ساخت ايران بوده است، اظهار داشت: اظهارات اين فرد را به حساب بي اطلاعي و عدم درک او از مسائل نظامي و تسليحاتي بگذاريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: چنانچه آمريکايي‌ها از سطح توان بالاي تکنولوژي موشکي يمن اطلاع داشتند، از بيان چنين اظهارات مضحکي خودداري مي‌کردند.
جزايري تاکيد کرد: آمريکا توان اجماع سازي عليه جمهوري اسلامي ايران و مقاومت را ندارد، بنابراين تنها راه برون‌رفت آمريکا از دشواري‌هايي که در آن گرفتار شده است، تغيير رفتار جدي و توقف اقدامات جنگ طلبانه و جنايتکارانه اش در اقصي نقاط جهان است.
العالم
106

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ پاسدار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، طی سخنانی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید استاد شهید فخری زاده به عنوان رئیس سازمان سپند، پیش از شهادت با هم‌فکری مجموعه‌ای از همکاران و جمعی از نمایندگان دوره فعلی مجلس طراحی کردند.

وی با بیان اینکه «صهیونیست‌ها مسبب اصلی شهادت استاد فخری زاده به عنوان اولین رئیس و بنیانگذار سازمان بودند»، افزود: زمانی این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفته است که در یک فضای جهانی، ملت مقاوم ایران اسلامی و مقابل صهیونیست‌ها و نظام استکباری قرار داریم؛ به همین جهت از هیئت رئیسه مجلس قدردانی می‌کنم.

سخنگوی وزارت دفاع عنوان کرد: در حوزه نیروهای مسلح و بخش دفاعی رویه معینی داریم مبنی بر اینکه وقتی یک ضرورت راهبردی و بنیادی پیش می‌آید که ضرورتاً باید ساختاری ایجاد شود، اذن فرماندهی کل قوا اخذ می‌شود و با این اخذ آن ساختار تاسیس می‌شود چراکه نظام دفاعی تعطیل بردار نیست. رویه رهبری این است که وقتی به تشکیل سازمان جدیدی اذن می‌دهند، می‌فرمایند که بعداً سیر قانونی آن را نیز طی کنید؛ بر همین اساس  ۱۴ سال قبل اذن گرفته شد و ۶ سال قبل اساسنامه موقت این سازمان تصویب شد و امروز قانون تشکیل آن در دستور کار مجلس قرار دارد

طلایی نیک با تاکید بر اینکه این قانون مقوم جریان دانش پایه در نظام دفاعی کشور خواهد بود، گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل شدن دشمنان ما و قابلیت‌ها و مزیت‌هایی که امروز در حوزه فناوری‌های دفاعی و سامانه‌ها و تسلیحات و تجهیزات در سطح جهانی کسب کردیم، علاوه بر روحیه جهادی، دانش پایه بودن نظام دفاعی کشور است.

وی با بیان اینکه «سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد»، اظهار کرد: امروز در وزارت دفاع با ۱۰۰ دانشگاه قرارداد فعال داریم و درحال استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هستیم؛ همچنین با هزار و ۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد جاری داریم؛ اما بکار گیری این دانش و توانمندی نخبگان و جوانان مستعد کشور نیازمند سازمانی است که عهده دار این مسئولیت شود.

سخنگوی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه سازمان سپند در سطح مرز شکنی دانش حرکت می‌کند، گفت: از نظر مسائل حفاظتی امکان بیان دستاوردهای علمی عظیم سازمان در دوره موقت تشکیل وجود ندارد. سرریز این دانش دفاعی در حوزه‌های گوناگون استفاده می‌شود و این سازمان باید به حوزه‌های مرزشکنی دانش به گونه‌ای ورود کند که در دشمن غافلگیری ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • شبیه‌سازی جنگ ایران و آمریکا
  • تاکید رهبر انقلاب بر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح +| ویدئو
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد