Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@03:01:18 GMT

معرفی برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۵

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۶۲۳۸

معرفی برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۵


چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» با معرفی برگزیدگان موسیقی کشور در سال ۹۵ روز شنبه ۲۵ آذر با حضور تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز، چهارمین جشن سالانه موسیقی ما با معرفی برگزیدگان موسیقی کشور در سال ۹۵ در بخش های  مردمی و کارشناسی روز شنبه ۲۵ آذر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیدگان سال ۹۵ موسیقی ایران در حالی در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما»  معرفی و تندیس طلایی را کسب می‌کنند که نظرسنجی مربوط به این جشن در دو بخش مردمی و کارشناسی انجام گرفته است. در بخش مردمی نزدیک به ۳۰۰ هزار رای به ثبت رسید و در بخش کارشناسی هم بیش از ۲۵۰  نفر ازکارشناسان ، هنرمندان و استادان موسیقی آرای خود را در دفترچه‌های مربوطه به ثبت رساندند.

سیامک احصایی طراح صحنه و کارگردان با سابقه سینما و تئاتر مسئولیت طراحی دکورها و کارگردانی برنامه را برعهده دارد ضمن اینکه سیامک انصاری به عنوان مجری در برنامه حضور دارد.

انتخاب «آلبوم برتر سال ۹۵ » در چهار شاخه «موسیقی سنتی و معاصر ایرانی»، «موسیقی پاپ»، «موسیقی پاپ-راک» و «موسیقی تلفیقی و تجربی» و انتخاب «قطعه برتر سال ۹۵ » در سه شاخه «موسیقی سنتی و معاصر ایرانی» ، «موسیقی پاپ» و «موسیقی تلفیقی»  بخش مردمی چهارمین جشن سالانه موسیقی ما را تشکیل می دهد.

معرفی «آلبوم برگزیده سال ۹۵ »در  هشت رشته «موسیقی سنتی»، «اصیل و معاصر ایرانی باکلام»، «موسیقی سنتی، اصیل و معاصر ایرانی بی‌کلام»، «موسیقی پاپ»، «موسیقی پاپ-راک»، «موسیقی تلفیقی و تجربی»، «موسیقی فیلم»، «موسیقی کلاسیک»، «موسیقی مدرن»، «موسیقی ملل» و «موسیقی محلی و آیینی»، انتخاب «آهنگساز برگزیده سال» در سه رشته ایرانی، پاپ و تلفیقی، انتخاب «تنظیم‌کننده برگزیده پاپ و تلفیقی»، «ترانه برگزیده سال»، «ناشر برگزیده سال» و «کنسرت‌گذار برگزیده سال» شاخه کارشناسی نظر سنجی  چهارمین جشن سالانه موسیقی ما را تشکیل می دهد. این در حالی است که ناشر برگزیده سال و کنسرت‌گذار برگزیده سال  هم از سوی انجمن صنفی ناشران انتخاب و در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» معرفی خواهند شد.

صدیق تعریف، منوچهر صهبایی، فریدون خشنود، بیژن بیژنی، هوشنگ جاوید، محمد علی شیرازی، هنگامه اخوان، پیمان سلطانی، پری ملکی، علی جعفری پویان، خسرو سینایی، رضا مهدوی، علیرضا میراقا، محمدعلی بهمنی، لوریس چکناوریان ،هوشنگ کامکار،  داود ازاد، علیرضاقربانی، محمد جلیل عندلیبی، محمدعلیزاده، صدرالدین حسین خانی، حمیدرضا نوربخش، زکریا یوسفی، بردیا کیارس، محمدسعیدشریفیان، حسام الدین سراج، بیام رونق، پدرام کشتکار، پروین بهمنی، دامون شش بلوکی، رضا تاجبخش، بامداد بیات، وحید تاج، محمد سریر، علیرضا شفقی نژاد، میثم یوسفی، نادر مشایخی،درشن انند، ارش گوران، فرزاد حسنی، علی مغازه ای، مزدا انصاری، محمدرضا چراغعلی، رامین صدیقی،سینا جهان ابادی، عبدالجبار کاکایی، بهروز صفاریان، فرزاد فرزین، رضا خرم، سامان احتشامی، مریم حیدرزاده،حسین بهروزی نیا، افشین معصومی، علیرضا ارجینی، شاهین فرهت، میلاد کیایی، ابوالفضل صادقی نژاد، کیخسرو پورناظری، قاسم عابدین، کاوه عابدین، اذرخش فراهانی، امید حجت، بابک چمن ارا، مانی مزکی، مجید انتظامی، رضا یزدانی، رستاک حلاج، پیروز ارجمند، حمید غلامعلی، روزبه نعمت اللهی، مهیار علیزاده، ایین مشکاتیان،کیهان کلهر، مهدی یغمایی،احمد پژمان، نگارخارکن،  پویا نیکپور، عباس سجادی، بابک زرین، پیمان خازنی، مسعودجاهد، تورج شعبان خانی ، سالار عقیلی  از جمله مهمانان ویژه مراسم بودند.

این گزارش تکمیل می شود.

true برچسب ها : تالار وحدت جشن سالانه موسیقی ما موسیقی ایرانی موسیقی پاپ موسیقی تلفیقی موسیقی نواحی موسیقی کلاسیک true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما