Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کيبوردهاي مجازي با وجود داشتن قابليت Auto Correct (اصلاح خودکار املاي کلمات) گزينه مناسبي براي تصحيح گرامر جملات نيستند. اين مسئله شايد براي نوشتن جمله هايي با زبان مادري خيلي اهميت نداشته باشد ولي وقتي با زبان ديگري مشغول تايپ کردن هستيد قضيه کمي متفاوت مي شود.
کيبورد Grammarly آمده تا همين خلأ را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع شکل و شمايل Grammarly مشابه خيلي از کيبوردهاي مجازي تلفن هاي هوشمند بوده و همان کارايي ها را دارد؛ به کمکش جملاتي که مي خواهيد را تايپ کرده و با ويژگي اصلاح خودکار املاي کلمات اشتباهات تان را به حداقل برسانيد.
اما Grammarly Keyboard يک تفاوت بزرگ با بقيه کيبورد هاي مجازي دارد. Grammarly براي توسعه اين اپليکيشن پايش را فراتر گذاشته و به جاي تشخيص مشکلات نگارشي ساده، گرامر جملات و املاي متني تک تک تکلمات را چک مي کند.

بنابراين با خيالي راحت تر مي توانيد هر چيزي که خواستيد را بنويسيد و رفع بعضي مشکلات متن را به خود برنامه بسپاريد. خوشبختانه اپليکيشن با خيلي از برنامه ها نيز سازگار بوده و قابليت استفاده از آن در اپ هايي همانند تلگرام، اينستاگرام يا فيسبوک را داريد.
همچنين نگراني بابت دزديدن اطلاعات تان نداشته باشيد. چون Grammarly Keyboard به محتويات شخصي و حساب هاي بانکي دسترسي ندارد. البته با وجود مزيت هاي کيبورد مجازي Grammarly، برنامه همچنان ابتداي راه خود قرار داشته و تا تکاملش فاصله دارد.

اپ فعلا تنها زبان هاي انگليسي و بريتانيايي را پشتيباني مي کند و احتمالا در آينده شاهد اضافه شدن زبان هاي بيشتري به اپ خواهيم بود. جدا از اينکه برنامه قابل شخصي سازي نبوده و بنابراين دسترسي زيادي براي تغيير ظاهر برنامه نخواهيد داشت.
در کنار اين ها، قابليت کشيدن انگشت تان روي حروف کيبورد براي نوشتن کلمات از ديگر نقطه ضعف هاي اين اپليکيشن به شمار مي روند. اما اگر مي توانيد با اين مشکلات و البته حجم بالاي برنامه کنار بيابيد، Grammarly مي تواند گزينه مناسبي براي رفع مشکلات گرامري جملات تان باشد.
دانلود نسخه iOS - دانلود نسخه اندرويد - لينک کمکي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!


به گزارش  تابناک؛ در هفته‌های گذشته علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه تلویزیونی با اجرای پیمان یوسفی حاضر شد و در این گفتگو، مجری برنامه اشاره‌ای به نماز مستحبی علیرضا دبیر در جلسه با وزیر پیشین ورزش داشت اما این کنایه یوسفی باعث ناراحتی رئیس فدراسیون کشتی شد تا برنامه به جنجال کشیده شود.

به نقل از ورزش سه پس از این صحبت‌ها علیرضا دبیر قصد ترک برنامه را داشت اما در نهایت به گفتگو ادامه داد و برنامه تلویزیونی را به پایان رساند. با این حال شب گذشته و در مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، بار دیگر صحبت‌هایی در این باره مطرح شد.

در این مراسم نفراتی که برای دریافت جایزه دعوت شدند، از سمت راست بالا می‌رفتند و با مجری برنامه، پیمان یوسفی، خوش و بش هم می‌کردند، اما زمانی که نوبت به علیرضا دبیر رسید، او از سمت دیگری و بدون خوش و بش با پیمان یوسفی وارد سِن شد و تا انتهای حضورش در استیج نیز توجهی به پیمان یوسفی نکرد.

دبیر پس از پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلخوری‌اش از پیمان یوسفی گفت: من کینه‌ای نیستم. ولش کنید، بگذریم.

او در خصوص اینکه از مسیری رفت که با پیمان یوسفی برخورد نداشته باشد، گفت: مسیر نزدیک بود. من مسیر را اشتباه رفتم؟ حواسم نبود.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه اتفاقات آن برنامه بار روانی روی کشتی‌گیران را بالا برد، گفت: اطرافیان من می‌دانند. من سعی می‌کنم صداقت در کلامم جاری باشد. من واقعا به آن برنامه نمی‌رفتم، چون خوشم نمی‌آید. زخم زبان چیز قشنگی نیست. یک زمانی ما شوخی می‌کنیم و خیلی هم خوب است. توقع هم نداشتم.

او تاکید کرد: یک زمانی هست شما کشتی می‌گیری و می‌بینی حریفت خوب است و گارد می‌گیری تا پایت را نگیرند. یک زمانی هم شما می‌روی مناظره می‌کنی و آماده‌ای چیزی بگویند اما وقتی قول می‌دهند که شئون اخلاق و رفتار را رعایت کنند و یک‌دفعه یک چیز دیگر درمی‌آید، به آدم برمی‌خورد. در هر صورت من ناراحت نیستم، چون کینه‌ای نیستم. برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم، چون ایشان هم زحمت می‌کشد. اما اعتقاد دارم آدم باید با کار و تلاشش بزرگ شود و خدا هم بخواهد.

این موضوع از پیمان یوسفی هم سوال شد و او در واکنش به اینکه آیا دلخوری بین او و دبیر برطرف شده است، گفت: من دلخوری‌ای با آقای دبیر ندارم. ایشان را هم نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم دلخور باشند.

یوسفی در واکنش به اینکه دبیر هم گفته کینه‌ای نیست، عنوان کرد: بسیار هم عالی. همه چیز خوب است. مهم این است که ورزش ما موفق باشد.

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟