Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:25:26 GMT

افت شدید تحصیلی در آبادان پذیرفتنی نیست 

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۶۵۷۵

افت شدید تحصیلی در آبادان پذیرفتنی نیست 

آبادان – نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: به هیچ وجه افت شدید تحصیلی موجود در آبادان پذیرفتنی نیست و باید بهبود یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عامر کعبی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروندبا حضور وزیر آموزش و پرورش افزود: کمکهای زیادی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در جهت تقویت بنیه آموزشی در شهرهای آبادان و خرمشهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه کرد ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال به بدنه عمرانی مدارس این دو شهر و ادامه دار بودن آن جای تقدیر دارد. 

وی اظهار کرد: توقع مان آن است که در آموزش و پرورش آبادان با توجه به کمکهای زیادی که به آن شده حرکت شتاب داری انجام شود متاسفانه در زمان حاضر حرکت شتاب داری در زمینه عمران، تجهیز و بازسازی مدارس وجود ندارد. 

کعبی تصریح کرد: به رغم انجام کارهای فراوان اما در بحث ارتقای سطح آموزش در آبادان کم کاری شده و این را به مدیریت فعلی و قبلی نیز گفته ام. ما با شاخص های آموزشی فاصله بسیار زیادی داریم در زمان حاضر افت شدید تحصیلی را در آبادان شاهدیم که این موضوع به هیچ وجه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها

مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه بعد از اجرای مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ناظر به تغییر شیوه ورود به مراکز دانشگاهی و آموزش عالی تاثیر قطعی «سوابق تحصیلی» به عنوان ملاک بخشی از نمره اصلی پذیرش در آزمون سراسری مد نظر قرار گرفت گفت: «سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ تاثیر ۵۰ درصدی دارد لذا برخی از فارغ التحصیلان نظام آموزشی گذشته که قصد دارند سابقه تحصیلی آن‌ها منظور و در عناوین درسی گذشته که نمره کسب کرده‌اند نمره قبلی را ارتقا دهند، باید نسبت به ترمیم نمره اقدام کنند.»

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه «ترمیم نمره» فرصتی است که به این افراد داده شده تا در آزمون نهایی شرکت کنند و سابقه ایجاد شده ترمیم نمره را داشته باشند افزود: فارغ‌التحصیلان یک بار در هر عنوان درسی می‌توانند نسبت به ترمیم نمره اقدام و از اول تا دهم اردیبهشت با ثبت نام در سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir طبق برنامه امتحانات نهایی خرداد پایه دوازدهم شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افرادی که قبل از سال ۸۴ دیپلم خود را اخذ کرده‌اند باید طبق شرایطی که در بخشنامه آمده ایجاد سابقه کنند و ترمیم نمره داشته باشند ادامه داد: برخی هم سال ۸۴ سابقه تحصیلی ندارند که باید ایجاد سابقه کرده و یک بار هم ترمیم نمره کنند.

کاظمی اظهار کرد: ترمیم نمره در معدل تاثیر ندارد و صرفاً برای ایجاد سابقه است و ملاک پذیرش در آموزش عالی لحاظ می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها
  • جزئیات تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • تاریخ و زمان امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ | برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • تاریخ و زمان امتحان نهایی خرداد 1403 | برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام امتحانات ترمیم نمره از اول اردیبهشت