Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:25:33 GMT

سیف: نهاوندیان گفته رفتنم شایعه است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۶۵۸۲

سیف: نهاوندیان گفته رفتنم شایعه است

ولی‌الله سیف، رئیس‌کل بانک مرکزی در واکنش به خبر جایگزینی نهاوندیان با وی گفت: رفتنم شایعه است، همین الآن آقای نهاوندیان هم در کنفرانس اقتصاد ایران گفت شایعه است.

به گزارش مشرق، سایت انتخاب که از حامیان دولت حسن روحانی است، امروز خبر داد که " توافق بر سر نهاوندیان تقریباً نهایی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او در هفته‌های آینده به‌عنوان رییس‌کل بانک مرکزی منصوب خواهد شد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی انتشار این خبر، در حالی که بانک مرکزی واکنشی به آن نداشت، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت با بازنشر خبر قدیمی یک خبرگزاری دولتی در کانال تلگرامی خود، تلویحاً جایگزینی نهاوندیان به‌جای سیف را تکذیب کرد.

همچنین عصر ایران به‌نقل از ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی نوشت: رفتنم شایعه است، همین الآن آقای نهاوندیان هم در کنفرانس اقتصاد ایران گفت شایعه است.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • ماجرای ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی؛ آیا موج جدید تورم در راه است؟
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس