Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@13:52:19 GMT

لغو جشن های سال نو میلادی در ناصره

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۷۰۷۲

لغو جشن های سال نو میلادی در ناصره

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فلسطین الاخباریه، شورای جمعیت مسیحیان ارتدکس در ناصره (شمال فلسطین اشغالی) دیروز (جمعه) اعلام کرد: در جلسه این شورا مقرر شد جشن های سال نو و روشن کردن درخت کریسمس لغو گردد.

این مراسم که قرار است شنبه هفته آینده در کنیسه بشاره برگزار شود در اعتراض به اقدام ترامپ در خصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل لغو گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه صادر شده از سوی این شورا بر عربیت قدس تاکید نموده و قدس را پایتخت کشور فلسطینی دانسته و تصمیم ترامپ را کاملاً محکوم کرده است.

در این بیانیه آمده است: با توجه به فضای ایجاد شده در فلسطین پس از اقدام متجاوزانه آمریکا این شورا خصوصاً در ناصره به ارزیابی اوضاع پرداخته و تصمیم لغو مراسم روشن کردن درخت کریسمس را اتخاذ نمود.

این بیانیه در ادامه افزود: مسیحیان شرق قدس جزیی جدایی ناپذیر از ملت خود هستند و خطر موجود برای خود را خطری برای ملت فلسطین می داند که ریشه اصلی آن سیاست های متجاوزانه و ویرانگر آمریکا و سازمان ها و گروه ها حامی آن است.

فلسطین قدس مسیحیان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای ضمن استقبال از تصمیم ترینیداد و توباگو برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اعلام کرد که این اقدام با قوانین بین المللی مطابقت دارد و به تلاش‌های بین المللی برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل کمک خواهد کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که دولت ترینیداد و توباگو گفت این اقدام به دستیابی به "صلح پایدار" کمک می‌کند.

در بیانیه خبری وزارت امور خارجه این کشور حوزه کارائیب همچنین آمده است که به رسمیت شناختن کشور فلسطین "اجماع فزاینده بین المللی در مورد موضوع تشکیل کشور فلسطین" را تقویت کرد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه فاش کرد که انتظار می‌رود چندین کشور اتحادیه اروپا تا پایان ماه مه، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

پیش از این، اسپانیا و ایرلند متعهد شدند که حمایت بین المللی را برای به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک کشور مستقل تضمین کنند، در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین "یک دستاورد برای حماس" است.

تاکنون ۱۴۱ کشور فلسطین را به رسمیت شناخته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم