Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:52:21 GMT

شهردار جدید الشتر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۷۱۹۵

شهردار جدید الشتر معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اصلانی در آیین معارفه شهردار جدید الشتر افزود: تصمیمات شورای شهر و شهردار جدید الشتر باید شورایی و در راستای مصالح عموم شهروندان باشد و شورای شهر نیز باید تا مادامی که شهردار در راستای برنامه ها و مصالح شهر حرکت می کند، از او حمایت کنند.
وی با بیان اینکه برنامه های شهرداری ها باید در قالب بودجه سنواتی تحقق یابند، عنوان کرد: رعایت انضباط مالی و سازماندهی مناسب، تدوین یک برنامه جامع، تفصیلی و منطبق بر واقعیت ها و تصویب درآمدهای ثابت و پایدار شهرداری ها از مهمترین برنامه هایی هستند که اعضای شورای شهر و شهردار جدید باید مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به تعدیل نیروی انسانی شهرداری ها و جلوگیری از جذب نیروی جدید گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که اکثر شهرداری ها با آن مواجه هستند، وجود نیروی انسانی زیاد است که باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا نیروی بیکار در بدنه شهرداری ها وجود نداشته باشد.
صمد امیری رئیس شورای اسلامی شهر الشتر نیز تحصیلات مرتبط و آکادمیک، ارتباط قوی با مدیران برجسته کشوری، پشتوانه و محبوبیت مردمی و پاکدستی را به عنوان مهمترین ویژگی هایی عنوان کرد که باعث انتخاب شهردار جدید از سوی شورای شهر پنجم شده است.
فرماندار سلسله نیز جلوگیری از استخدام های بی رویه در شهرداری و توجه به قانون کار را از مهمترین خواسته های خود از اعضای شورای شهر و شهردار جدید عنوان کرد و گفت: اگر شهردار جدید و اعضای شورای شهر قانونمند باشند به طور قطع شاهد چنین مشکلاتی در شهرداری نخواهیم بود.
قدرت الله فلاح نژاد با بیان اینکه شهرداری الشتر باید به دنبال روش های جدید درآمدی باشد، افزود: نیازمند ارائه تفکرات و روش های جدید از سوی اعضای شورای شهر و شهردار جدید هستیم تا روند پیشرفت و توسعه شهری در شهرستان تسریع یابد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات علی نظری، سرپرست شهرداری الشتر قدردانی و محمد جواد منظمی به عنوان شهردار جدید الشتر معرفی شد.
شهرستان سلسله با 75 هزار نفر جمعیت و مرکزیت الشتر یکی از شهرستانهای استان لرستان است که از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/3022
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار دیر آمده است: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۳ تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر دیر در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار بندر دیر منصوب می‌شوید.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های توسعه شهری، هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی و با بکارگیری جوانان مؤمن، انقلابی و پاکدست در مسئولیت‌های اجرایی شهرداری، بهره گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها با رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر در دولت مردمی و ایران قوی به همه اقشار محروم و آسیب پذیر، حفظ و حراست از اموال عمومی، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری اهتمام لازم و جدی را معمول دارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی ایرانی در الگوی شهرسازی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر سه شنبه در آئین معارفه شهردار دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری بندر دیر و ایجاد شرایطی برای رفاه و آسایش شهروندان مورد انتظار است.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه و رضایت مندی مردم باید مورد توجه و تاکید شهردار بندر دیر قرار گیرد.

کد خبر 6086657

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه