Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@09:21:06 GMT

عکس نوشته هاي دلم گرفته

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۷۶۲۳

عکس نوشته هاي دلم گرفته

خبرگزاري آريا -

دلم گرفته

خدايا دلم گرفته

دلم گرفته اي دوست

اس ام اس دلم گرفته

دلم گرفته خدا

عکس نوشته هاي دلم گرفته

جملکس هاي دلم گرفته

دلم گرفته

خدايا دلم گرفته

دلم گرفته اي دوست
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویای آمریکایی» و چند کتاب دیگر

کتاب‌های «معلم انگلیسی» نوشته اعظم عینی، «رویای آمریکایی» از هاوارد زین، «داستان مرد تنها» از مریم ابراهیمی شهرآباد و «بدانید من فاطمه هستم» منتشر شدند.

به گزارش ایسنا، رمان «معلم انگلیسی» نوشته اعظم عینی در ۳۹۳ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۲۲۰ هزار تومان در انتشارات کتاب جمکران راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «غائله آرام‌تر شده بود. مردم زخمی کف باغ افتاده بودند و نوچه‌های اسماعیل قداره‌بند هم، جابه‌جا زخمی شده بودند. شیشه‌های پنج‌دری عمارت شکسته بود. اتاق طاووس و دخترهای مطبخ غارت شده بود. تنها ارثیه مادر ماهگل، یخدانی بود که زیر مشت و لگد خرد شده بود. چند نفر از در اصلی عمارت بیرون رفتند. دامن پاچین و چارقدشان پر بود از غله و گندم. اسماعیل قداره‌بند چهارشانه و بلند توی درگاهی در اندرون ایستاده بود تا مبادا کسی وارد اندرون شود و به زبیده خاتون آسیب بزند. آژان‌ها زیاد بودند و توی سروصورت مردم باطوم می‌زدند. ماهگل کنار پلکان میدانگاهی پناه گرفت؛ طوری که کسی او را نمی‌دید. چند تیر از تپانچه آژان‌ها و نوچه‌های اسماعیل قداره‌بند به هوا شکلیک شد. مردم ترسیدند، به هم تنه زدند و از در عمارت بیرون زدند. اصغر با مردم کشمکش می‌کرد که چیزی از عمارت بیرون نبرند. اکبر به کمکش رفت اما در آخر زور مردم گرسنه چربید.

 صدایی توجه ماهگل را به خودش جلب کرد. مردی که صورتش را با دستار بسته بود، جانانه از اصغر دفاع می‌کرد. ناگهان یاد حرف‌های اکبر افتاد که می‌گفت مردی در بین جمعیت می‌ایستد و وقتی همه متفرق شدند، ناشناس هم می‌رود.

همچنین کتاب «داستان مرد تنها» نوشته مریم ابراهیمی شهرآباد در ۱۵۶ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار تومان در نشر یادشده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: وقتی که از مرحوم حاج‌آقا فخر سؤال می‌شود که: «چه کرده‌ای که مورد عنایت حضرت واقع‌ گشته‌ای؟» جواب می‌دهد که: «کاری نکرده‌ام جز اینکه مدت‌هاست خدمتگزار مادر پیر و زمین‌گیرم شده‌ام و تمام امور، حتی حمام و دستشویی او را خود به عهده‌ گرفته‌ام. گمان می‌کنم، خدمتم به مادر، مرا مورد عنایت آقا قرار داده است.»

«رویای امریکایی: روایتی دیگر از تاریخ مردم آمریکا» اثر هاوارد زین با ترجمه فاطمه شفیعی سروستانی دیگر کتاب منتشرشده نشر جمکران است که در ۳۷۵ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و  بهای ۲۱۰ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 در سخن مترجم درباره این کتاب می‌خوانیم: این کتاب از زمان چاپ اولین نسخه‌اش در ۱۹۸۰، به جایگزینی برای کتاب‌های رسمی درس تاریخ در دبیرستان‌های آمریکا مبدل و به‌عنوان مشهورترین اثر منتقدانه از تاریخ ایالت متحده شناخته شد. کتاب حاضر در سال ۱۹۸۱ برنده جایزه کتاب ملی در آمریکا شد. این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در کشورهای متعدد، جایزه‌هایی نصیب خود کرده است. زین در سال ۲۰۳۳ جایزه «دوستان انجمن دیپلماتیک» را برای نسخه فرانسوی کتابش دریافت کرد.

 زین در معرفی کتاب خود می‌نویسد: «تاریخی که من نگاشته‌ام، بیانگر مبارزات امیدبخش عده‌ای است که با برده‌داری و نژادپرستی جنگیدند؛ کارگرانی که برای رسیدن به حقوق خود اعتصاب کردند، کسانی که با جنگ و نظامی‌گری به مخالفت پرداختند. ... من می‌خواهم جوانان ما بفهمند که کشور ما تحت تسلط مردانی قرار گرفته که برای حقوق بشر و آزادی‌های مدنی، ارزشی قائل نیستند.» 

 همچنین کتاب «بدانید من فاطمه هستم» در ۳۷۷ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۱۰هزار تومان در نشر یادشده منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در جایی که حجت موجه حضرت حق برای نشان دادن کجی و شکستگی جمله خطوط و جریانات به ناگزیر پای از خانه بیرون می‌نهد، کدامین بیرون مانده از جمع فرزانگان و خردمندان می‌تواند دعوی شناسایی، معرفی و اثبات حجیت آن حجت موجه کند؟

حضرت صدیقه کبری در ابتدای سخن بلند خود، جمعی حیران و سرگشته را که مبتلای فریب و حیله نیز شده‌اند، مخاطب قرار داده و یادآور می‌شود که: «ای مردم! بدانید که من فاطمه‌ام.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیکلاس کیج بار دیگر بازیگر ورنر هرتسوگ می‌شود
  • چند کتاب تازه‌ منتشر شد
  • «رویای آمریکایی» و چند کتاب دیگر
  • بررسی «سرآغاز حیات» در یک کتاب
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • حجت‌الاسلام صدیقی؛ یک افشاگری، تأیید و واکنش‌ها
  • افشاگری، تایید و واکنش‌ها
  • موزه باستان‌شناسی ارومیه آماده بازدید مسافران نوروزی
  • سرگذشت «مرموزترین کتاب جهان» که هیچ‌کس نمی‌داند دربارۀ چیست (+عکس)
  • انتشار «کتابِ فریدون رهنما» و «آرش شیواتیر»