Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@15:55:32 GMT

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۷۹۴۷

رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی از آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی خبرداد و گفت: تنها پذیرفته‌نشدگان در آزمون می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمد حسین پور کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از عصر امروز شنبه ۲۵ آذر گفت: ثبت نام تا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی تنها پذیرفته نشدگان آزمون دستیاری می‌توانند ثبت نام کنند گفت: از داوطلبان واجدالشرایط در خواست می‌شود در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
پورکاظمی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی ۴۰۰ نفر است که این ظرفیت‌ها تنها به مناطق محروم تعلق دارد و فقط برخی رشته‌ها در صورت وجود ظرفیت مازاد دانشجویان آزاد را نیز پذیرش خواهند کرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: توصیه می‌شود داوطلبان با مطالعه شرایط دفترچه و دارا بودن شرایط مناطق محروم نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. ‌

بنا بر این گزارش، پیش از این زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت این آزمون پنج شنبه ۲۳ آذر ماه اعلام شده بود که به دلیل تغییرات در نحوه پذیرش به تعویق افتاد.

مرحله کتبی سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن و مرحله شفاهی این آزمون ۱۷ و ۱۸ بهمن ۹۵ به صورت شفاهی برگزار شد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد