Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس در خصوص مشکلات اخیر دیبالا صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته هفدهم سری آ، تیم های یوونتوس و بولونیا به مصاف هم خواهند رفت. ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت کرد. کنفرانس خبری الگری را به نقل از وب سایت یوونتوس می خوانید:

همه در تمرینات خوب کار کرده اند و فردا باید برابر بولونیا پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به میدان رفتن دیبالا از ابتدا، محتمل نیست اما او در دسترس است. باید در مورد بازی دو هافبک یا سه هافبک تصمیم بگیرم. تذکر ندود به دیبالا؟ این تنها توصیه ای از فردی بود که تجربه بسیار بالایی دارد و آن یک انتقاد نبود. همه باید در زندگی خصوصی و حرفه ای خود متعادل باشند و این چیزی است که حرفه ای گری معنا دارد. من یک مربی هستم و سگ نگهبان نیستم. به دیبالا گفتم که سخت کار کند و متمرکز باشد زیرا این بهترین دارو برای بهبود وضعیت اوست. پائولو بازیکنی فوق العاده است. او ۲۴ ساله است و می تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. او در بهترین وضعیت بدنی نیست و مدتی است که گلی نیز به ثمر نرسانده است. اما همه بازیکنان می توانند چنین دوره ای داشته باشند، مثل گونزالو هیگواین و ماریو مانژوکیچ. دیبالا در بازی برابر ناپولی پاس گلی فوق العاده به گونزالو هیگواین داد و از این مسئله نباید ساده گذشت. شما به نظر می رسد که از عدم گلزنی او می ترسید اما این دوره ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد.

الگری افزود:

میرالم پیانیچ می تواند به خوبی از ابتدا به میدان رود چون به خوبی تمرین کرده است. کوادرادو در بازی برابر رم باز خواهد گشت و کیه لینی در طول هفته به تمرینات تیم بازخواهد گشت. مشکل بوفون نیز که باعث عدم بازی کردن او می شود، باید ارزیابی شود. الکس ساندرو وضعیت خوبی دارد و فردا بازی می کند. او دو سال فوق العاده داشته است اما اکنون باید دوباره خود را پیدا کند. یکی از میان آندره آ بارتزالی و دنیله روگانی فردا بازی می کند. بولونیا تیم سخت کوشی است و بازی برابر آن ها دشوار است. آن ها تیمی سازمان یافته هستند و باید نمایشی مستحکم برابر آن ها ارائه دهیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا

ستاره آرژانتینی جالوروسی پس از گل تماشایی مقابل میلان در آغوش هم‌تیمی ایرانی خود قرار گرفت.

   

 تیم فوتبال رم در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیکو به مصاف میلان رفته تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کند که سردار آزمون را پس از یک ماه دوباره روی نیمکت دارد و نیمه اول را با برتری دو بر صفر و البته یک اخراجی پشت سر گذاشته است.

شاگردان دنیله ده‌روسی که در مسابقه رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیده بودند، در دیدار برگشت لیگ اروپا هم هجومی کار کردند و در دقیقه ۲۲ به دومین گل در این بازی توسط پائولو دیبالا رسیدند که ستاره آرژانتینی پس از گلزنی خوشحالی جالبی همراه با سردار آزمون انجام داد.

دیبالا که روی موقعیت‌سازی عالی روملو لوکاکو توانست صاحب توپ شود و در نهایت با یک ضربه فنی دیدنی دروازه میلان را باز کند، برای انجام خوشحالی به کنار زمین آمد و در آغوش سردار آزمون قرار گرفت.

ستاره آرژانتینی که ارتباط نزدیکی با سردار آزمون دارد، با گل تماشایی به سمت هم‌تیمی ایرانی خود رفت و شادی خود را با او تقسیم کرد.

البته پائولو دیبالا تا پایان نیمه اول در زمین نماند و به‌دلیل اخراج چلیک و تغییر تاکتیک ده‌روسی، در دقیقه 43 جای خود را به دیگو یورنته داد تا این تعویض دفاعی، پیروزی را برای جالوروسی حفظ کند.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • داور علیه یووه: دو پنالتی در یک نیمه! (عکس)
  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • الگری: از عملکرد کیه زا راضی هستم؛ در این مقطع از فصل، هر برد به اندازه دو برد ارزش دارد!