Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@23:13:40 GMT

پادگان ۰۶ از تهران می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۸۵۲۹

پادگان ۰۶ از تهران می‌رود

اقتصاد > اقتصاد‌ ایران - همشهری آنلاین:
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: در برنامه‌ای مشترک با ارتش طرح انتقال ۱۹ پادگان از شهرهای مختلف کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

محمدسعید ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای قانون انتقال پادگان‌ها اخیرا بحث انتقال ۱۹ پادگان از جمله پادگان ۰۶ به خارج از شهرها در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح شده که بر این اساس برنامه‌ای را با مشارکت ارتش برای انتقال این منظور تنظیم کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین دوره کوتاه انتقال سه پادگان خرم‌آباد، اصفهان و ارومیه تصویب شده که مراحل اجرای آن در دست اقدام است. انتقال سایر پادگان‌ها نیز طبق اولویت در دستور کار شورای عالی شهرسازی قرار دارد.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی درخصوص انتقال پادگان‌های تهران نیز گفت: پادگان ۰۶ تهران در اولویت انتقال قرار دارد که احتمالا در یکی دو جلسه‌ی آینده نهایی می‌شود.

ایزدی تصریح کرد: بر اساس قانون پادگان‌ها از مراکز شهری، خارج و به جای آنها فضاهای مورد نیاز شهری از جمله فضای سبز و دیگر فضاهای خدماتی مستقر می‌شود. در واقع این پادگان‌ها به بخش‌هایی برای برآورده کردن نیازهای شهر تبدیل خواهند شد.

در همین زمینه: سه انتصاب جدید در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها