Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@22:03:35 GMT

فراری در سال آینده میلادی رکورد می زند!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۹۲۹۵

فراری در سال آینده میلادی رکورد می زند!

خبرگزاری میزان- به‌منظور پاسخ به تقاضای بالای محصولات فراری، این شرکت ایتالیایی در سال ۲۰۱۸ با دوبرابر کردن شیفت مونتاژ در روز، تولید خود را افرایش خواهد داد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مدیران فراری به واسطه‌ی تقاضای بالای محصولات این شرکت ایتالیایی، قصد دارند تا در سال ۲۰۱۸ با افزایش شیفت‌های کاری خط مونتاژ، تیراژ مدل‌های مختلف را بالاتر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام رسمی مقامات این شرکت، مونتاژ محصولات به دو شیفت در روز افزایش پیدا می‌کند تا به تقاضای مشتریان در سال ۲۰۱۸، به بهترین نحو پاسخ داده شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، فراری که پیش از این تولید ۹ هزار دستگاه خودرو در سال را برنامه‌ریزی کرده بود، زودتر از برنامه‌ی مقرر شده به این تعداد مونتاژ در سال خواهد رسید. این افزایش شیفت کاری مونتاژ در قالب بخشی از برنامه‌ی کلی سرجیو مارکیونه، مدیر عامل فراری، مبنی بر افزایش سود شرکت در دو سال آینده و عبور از تولید ۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال است. اولین شاسی‌بلند فراری که انتظار می‌رود اوایل سال ۲۰۱۸ به‌طور رسمی رونمایی شود، نقش مهمی در این برنامه خواهد داشت؛ سال ۲۰۱۸ آخرین سال ریاست مارکیونه در شرکت فراری خواهد بود.

برنامه‌ی جدید و پنج ساله‌ی فراری که تا سال ۲۰۲۲ ادامه دارد، شامل عرضه‌ی مدل‌های هیبرید بیشتر به‌منظور همخوانی با قوانین محیط زیست است. خودروهای پاک‌تر فراری، بدون شک توجه خریداران طرفدار محیط زیست را جلب خواهد کرد؛ در حقیقت فناوری هیبرید در تمام مدل‌های جدید فراری که از سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند، وجود خواهد داشت. بر اساس پیش‌بینی مقامات فراری، تولید این شرکت در سال آینده ۷ درصد بیشتر خواهد بود؛ این یعنی تولید بیش از ۹ هزار دستگاه خودرو در مقابل تولید ۸ هزار و ۴۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۷.

هم‌اکنون برای برخی مدل‌های فراری، لیست انتظاری تا بیش از ۱۲ ماه وجود دارد، اما این شرکت ایتالیایی به‌دستور مارکیونه و جهت حفظ وجهه‌ی انحصاری بودن فراری، همیشه در ازای تقاضای موجود، یک خودرو کمتر به فروش می‌رساند.

فراری با رشد ۸۳ درصدی سهام و ارزش کلی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در سال جاری میلادی، بیشترین روند صعودی در بین شرکت‌های خودروسازی در بازار بورس نیویورک (NYSE) داشته است.

 

منبع: جام جم آنلاین

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است