Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@14:27:08 GMT

شغل جدید باراک اوباما +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۹۴۹۰

شغل جدید باراک اوباما +تصاویر

باراک اوباما لباس بابانوئل پوشید و در واشنگتن با دانش‌آموزان دیدار کرد.

سیمرغ: باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا با پوشیدن کلاه بابانوئل با 50 دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در کلوب "جلف" (Jelleff) در واشنگتن دیدار کرد. وی در این دیدار حس و حال سال نو را با دانش‌آموزان تقسیم کرد و با آنان عکس گرفت.

رییس جمهور پیشین آمریکا همچنین علاوه بر دست تکان دادن برای کودکان و بزرگسالان در لباس بابانوئل، از کیسه‌ پرشده از هدایای سال نو، به کودکان هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوباما در حدود نیم ساعت با دانش‌آموزان مشتاقی که برای انجام فعالیت‌های پس از ساعت درسی به این کلوب آمده بودند، صحبت کرد.

وی همچنین عکسی از این دیدار را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و درخصوص آن نوشت: هیچ زمانی بهتر از فصل تعطیلات نیست تا با جامعه معاشرت کنیم. از دیدار امروز با جوانان در کلوب جلف خرسندم.

 

 

اوباما در این عکس در میان کودکان شاد قرار دارد و یکی از آن‌ها روی زانوی او نشسته است.

اما اوباما حتی بدون لباس بابانوئل هم برای کودکان وقت می‌گذارد. او از زمان ترک کاخ سفید در ماه ژانویه همراه همسرش، میشل اوباما به طور اعلام نشده از چهار مدرسه و مرکز اجتماعی دیگر نیز دیدار کرده است.

در باور اجتماعی مردم آمریکا، این رییس جمهور سابق علاقه و احساس خاصی به کودکان دارد و در چهره‌های خندان این کودکان نیزمشخص است که احساس متقابلی به اوباما دارند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!