Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر پل‌سفید از برگزاری موسیقی سنتی مازندرانی با حضور هنرمندان سوادکوهی در پل‌سفید به صورت دو ماه یک‌بار خبر‌داد.به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، مهر‌علی قدیری در جمع خبرنگاران سوادکوه با اشاره به پیگیری شورای اسلامی شهر پل‌سفید برای پخش فیلم از سینمای دیجیتال و همکاری سید‌هادی حسینی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط شورای پنجم شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور فعالان برتر موسیقی سوادکوه در گروه‌های مختلف استانی و لزوم استفاده از این توانمندی‌ها، گفت: برگزاری موسیقی سنتی مازندرانی با حضور هنرمندان سوادکوهی به صورت دو ماه یک‌بار در سالن غدیر پل‌سفید برنامه‌ریزی‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر پل‌سفید، اصالت موسیقی سنتی سوادکوه را از توانمندی‌های فرهنگی شهرستان دانست و خاطر‌نشان کرد: موسیقی سنتی سوادکوه در استان مازندران، اصیل و ریشه‌دار است و استفاده از این توانمندی‌ برای توسعه باید مورد توجه قرار‌گیرد.

قدیری در پایان با اشاره به پخش فیلم «قهرمانان‌کوچک» از سینمای دیجیتال شهر پل‌سفید و استقبال گسترده مردم پل‌سفید از سینمای دیجیتال، گفت: رسانه‌ها کمک‌کنند تا برنامه‌های مختلف فرهنگی تبلیغ شود و استقبال عمومی از این برنامه‌ها گسترش یابد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند